ال‌جی جی۶ در برابر گلکسی اس۸؛

پرچمداران اندرویدی

حتماً می دانید که بالاخره ال جی به انتظار طرفداران خود پایان داد و در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به G6 رونمایی کرد. این اسمارت فون ویژگی های بسیار خوبی را در خود جای داده که باعث شده پیش سفارش آن در عرض چهار روز به رقم 40000 برسد.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۶۳
نتایج مربوط به آزمون باتری گوشی ال جی G6 مشخص شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ این محصول دارای نمایشگر 5.7 اینچی است که به صورت فول اسکرین بوده، اما با این حال خود گوشی نسبت به ال جی جی 5 که نمایشگر 5.3 دارد، کوچکتر است. اما باتوجه به این که نمایشگر پرچم دار جدید ال جی 2:1 است و بلند تر و باریک تر شده، چالش باتری نیز مطرح است؛ این که آیا ال جی توانسته باتری با ظرفیت بالا را آن طور که ادعا می کند در جی 6 جای دهد؟ برای یافتن پاسخ این سوال قطعاً باید آزمونی از باتری آن گرفته شود و با محصولات دیگر پرچم دار مقایسه شود. اکنون که این تست ها صورت گرفته، می توانیم نتایج به دست آمده را به خوبی ارزیابی کنیم.

نمایشگر هر گوشی اصلی ترین منبع کاهش دهنده عمر باتری به حساب می آید. ال جی جی 6، دارای باتری 3000 میل آمپر ساعتی است که نسبت به باتری 2800 میلی آمپر ساعتی جی 5 بهتر و با دوام تر به نظر می رسد. در واقع ال جی سعی داشته تا امسال نقطه ضعف جی 5 را که به باتری آن مربوط می شده، به نوعی برطرف کند.

اما نتایج به دست آمده از آزمون باتری ال جی جی 6 چندان خوشایند نیست. این گوشی با یک بار شارژ به طور متوسط 5 ساعت و 54 دقیقه کارکرد داشته که نسبت به گوشی جی 5 تفاوت چندانی ندارد. البته اگر شما چندان کاری از گوشی نکشید می توانید یک روز کامل از جی 6 استفاده کنید. اما اگر شروع به گرفتن عکس و ویدیو کنید و با دستگاهتان بیشتر بازی انجام دهید، دیگر چندان از باتری آن راضی نخواهید بود. در تست بنچمارک صورت گرفته مشاهده می شود که عمر باتری ال جی جی 6 نسبت به آیفون 7، گلکسی اس 7 و گوگل پیکسل کمتر است.

در این بنچمارک هم چنین زمان شارژ ال جی جی 6 با گوشی های دیگر مقایسه شده که باز هم پرچم دار ال جی جزو سریع ترین محصولات از لحاظ شارژ شدن به حساب نمی آید. زمان لازم برای شارژ کامل یا 0 تا 100 این گوشی 1 ساعت و 49 دقیقه است که نسبت به آیفون 7 و گوگل پیکسل سریع تر بوده اما نسبت به گلکسی اس 7 و وان پلاس 3T کندتر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها