دوربین دوال وان در پلاس جدید؛

طرح‌های لو رفته از گوشی وان پلاس 5 + عکس

جنون خرید حراجی جمعه سیاه در آمریکا

صف شبانه برای خریدن موبایل چینی!؟ + عکس

موضوع جالبی که امسال در روز جمعه سیاه اتفاق افتاده صف طولانی است که برای خرید گوشی پرچمدار وان پلاس سه (OnePlus 3T) تشکیل شد. این تلفن همراه هوشمند آخرین پرچمدار از سری اسمارت فون‌های چینی وان پلاس است.
کد خبر: ۹۷۲۴۶۶
صف شبانه برای خریدن موبایل چینی!؟ + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از فون داگ، 26 نوامبر در آمریکا جمعه سیاه (Black Friday) است و مردم این کشور از شب گذشته صف‌های طولانی را برای خرید کالاهای الکترونیک با قیمت حراجی تشکیل داده‌اند. البته دیدن این صف‌ها به هیچ‌وجه موضوعی تازه و غافلگیر کننده نیست. برای خیلی‌ها حتی تصور میزان شلوغی و ازدحام مردم آمریکا برای خرید امروز هم خیلی مشکل می‌تواند باشد. خیلی از فروشگاه‌ها در شهرهای آمریکا سعی خواهند کرد که با شروع زودتر از موعد حراجی خود از دیگر فروشندگان کالاها پیشی بگیرند. با تماشای تبلیغات کانال‌های تلویزیونی آمریکا می‌توان فهمید که بسیاری از فروشگاه‌های غول‌ آمریکا حتی خیلی زودتر از اینها و از ساعت 6 شب گذشته حراج خود را شروع کرده‌اند.

باید گفت که این هم چیزی تازه نیست و هر سال همین‌طور است. اما از همه جالب‌تر صف طولانی است که برای خرید گوشی پرچمدار وان پلاس سه (OnePlus 3T) تشکیل شده است. این تلفن همراه هوشمند آخرین پرچمدار از سری اسمارت فون‌های چینی وان پلاس است. صف تشکیل شده برای خرید این گوشی خیلی طولانی بود و روی صورت هیچیک از افراد حاضر در صف لبخندی دیده نمی‌شد. شاید خوشحال نبودن این عده از مردم به‌خاطر خستگیشان در اثر صف ایستادن از نیمه شب و یا در اثر هیجان زیادشان برای این‌که هر چه زودتر دستشان به گوشی جدیدشان برسد، بوده است.

در آمریکا دیدن صف‌های طولانی برای خرید موبایل‌های تازه وارد آیفون (iPhone) ساخت شرکت اپل امری عادی است. البته این موضوع با بودن 27 اپراتور مختلف و فقط تعداد معدودی فروشگاه اپل که گوشی آیفون را عرضه می‌کنند، به هیچ وجه غیر عادی نیست.

اما دیدن این مقدار جمعیت در یک صف برای موبایلی چینی مثل وان پلاس اصلا موضوعی عادی نیست که بتوان راحت از کنار آن گذشت. حالا چه اتفاقی افتاده که این گوشی نسخه چینی آیفون امسال اینقدر طرفدار پر و پا قرص پیدا کرده که مانند آیفون اصلی برایش صف می‌بندند، موضوعی است که خودش جای تحقیق و تامل دارد. آیا شما حاضرید برای خرید یک گوشی آن هم گوشی چینی از شب تا صبح در سرما صف بایستید؟

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نظر
-
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
فكر كنم حراجشون با حراج ایرانی های خیلی فرق داره . قیمتاشون واقعان كمه و كیفیت جنساشون هم خوبه . در ضمن ما ایرانی ها در زمینه تو صف وایسادن و منتظر موندن در همه كارهای اداری و غیر اداری گرگ بیابان دیده ایم .
ایرانی
-
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
ببین الان تو آمریكا سال تكنولوژیها 2017 هستش وماتقریبادر سالهای 1970الی 1980 باتفكرات اون موقع اماباكالاهای امروزی روبرو هستیم!ونمی دونیم اصلااونجا چه خبره؟!چه نیازهایی وچه معیارهایی دارن!!نظرماایرانیهااصلامهم نیست!پیشرفت و تكنولوژی دیدید كه هیچكدوم به ما نیومده!!ما عادت به صف روغن و كوپن برنج و كالای حمایتی و صف كنكورو و صفهای گرفتن یارانه و ... داریم. حالا دیگه دیدن این صفها برای یك گوشی مدل بالابرای ماقابل تصور نخواهد بود!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها