خبرگزاری فارس: کاندیدای نهایی شورای هماهنگی نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مدیران باید مسیر توسعه کشور را طوری هدایت کنند که به سمت کارآفرینی حرکت کنیم.
کد خبر: ۶۴۰۳۹

به گزارش خبرگزاری فارس علی لاریجانی در ادامه سفرهای انتخاباتی خود بعدازظهر روز گذشته وارد شهرستان تاکستان شد و مورد استقبال امام جمعه، نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهرستان تاکستان قرار گرفت.
وی پس از دیدار با امام جمعه تاکستان، در مسجد تاکستان حاضر شد و با مردم این شهر دیدار و گفتگو کرد.
کاندیدای اصولگرایان در انتخابات، در خصوص عملکرد مسئولان در نظام مدیریتی گفت: آقایانی که بر مسندهای کشور هستند برای این نیست که مسندهای خودشان را حفظ کنند. این امانتی است که به آنها داده شده است. مدیران باید مسیر کشور را طوری هدایت کنند که به سمت کارآفرینی حرکت کنیم.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی،انقلاب و نظام اسلامی را با شکوه خواند و افزود: وظیفه ما این است که با تمام وجود از موجودیت انقلاب دفاع کنیم. مردم ایران علاقمند هستند که فرزندانشان تفکر ناب امام خمینی(ره) را به خوبی محقق کنند.
وی در ادامه افزود: آینده کشور بدست همین جوانان است پس باید اصل دیگری که همان فرهنگ اسلامی است را باور کنیم. لاریجانی در ادامه، معضلات کشاورزان را نبود حمایت کامل از آنان دانست و افزود: ما بایداز قشرهای تاثیر گذار از جمله کشاورزان و معلمان دفاع کنیم.
وی مسئله بیکاری را از معضلات دیگر کشور دانست و گفت: اگر کار در کشور نباشد ، جوانان ما دست به کارهای خلافی همچون اعتیاد ، فساد و غیره میزنند و همین باعث میشود مشکلات جامعه افزایش یابد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، راه حل این موضوع را مدیریت درست خواند و افزود: «مدیران ما باید دست از تنبلی بردارند.» تا زمانی که مدیران ، به سمت واردات کالا بروند و بحث تولیدات داخلی را جدی نگیرند ، کشور با چنین مشکلاتی همچنان دست و پنجه نرم خواهد کرد.
وی در ادامه سخنانش ، مشکل دیگر را تورم دانست و تصریح کرد: موضوع دیگر و یا به نوعی یکی از مشکلات مهم کشور تورم است. اگر ما با این موضوع بطور جدی برخورد نکنیم دچار مشکل خواهیم بود. چرا که به نظر من نرخ تورم نوعی مالیات سنگین است.
لاریجانی در ادامه افزود: اگر ما میخواهیم امسال سال همبستگی و مشارکت عمومی باشد باید حرف مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آثار مثبت تغییرات در برنامه ها باید در سفرههای مردم نمایان شود، را عملی کنیم.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: امروز دولت «هوای تازه» میخواهد تا بتواند مسائل را هرچه بهتر حل کند.
لاریجانی در خصوص مقوله کشاورز و کشاورزی نیز گفت : ما کارهایی که باید انجام دهیم این است که به کشاورز و کشاورزی نگاه تازهای داشته باشیم. ما باید موانع را از سر راه کشاورزران برداریم تا بتوانند راحتتر کار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها