چمران در گفتگو با جام جم آنلاین:

انتخابات شبیه رفراندوم است

یک فعال سیاسی در خصوص تاکید رهبری بر لزوم مشارکت بالا در انتخابات با بیان اینکه انتخابات شبیه رفراندوم است، گفت: میزان حضور مردمی می تواند به مقدار بسیاری توطئه ها و برنامه های دشمن را خنثی کند.
کد خبر: ۱۲۴۵۱۱۴
انتخابات شبیه رفراندوم است

مهدی چمران در گفت و گو با جام جم آنلاین با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در انتخابات تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند مردم را نا امید کرده تا به این ترتیب شاهد حضور کمرنگ آنها در انتخابات باشیم به همین دلیل باید تلاش شود تا این اتفاق نیفتاده و مردم همانند دوره های قبل در انتخابات حضور داشته باشند، همینگونه نیز خواهد شد.

این فعال سیاسی در عین حال تاکید کرد: برخی مسئولان نیز با برخی اقدامات کاری نکنند که مردم نا امید شده و اشتیاق چندانی برای حضور در انتخابات نداشته باشند، نیازی به تشویق مردم از سوی مسئولان نیست بلکه اگر آنها اقداماتی از سر بی تدبیری انجام ندهند مردم بخوبی در جریان وظیفه خود برای حضور در انتخابات هستند.

چمران حضور پرشور مردم در انتخابات را در زمینه تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور مهم و حائز اهمیت دانست و افزود: حضور مردم در انتخابات موجب یاس و نا امیدی دشمن می شود.

وی گفت: یکی از امتیازهای مشارکت بالا در انتخابات به رخ کشیدن انسجام ملی ایران در عرصه بین‌المللی است، بنابراین برای تحقق مشارکت حداکثری همه باید به نوبه خود و در حد توان زمینه را برای حضور بیشتر مردم در انتخابات فراهم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها