فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به حجم ترافیک در محورهای شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.
کد خبر: ۱۲۴۳۳۶۲
محدودیت ترافیکی در محورهای هراز و فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، سرهنگ سیاوش محبی با اشاره به حجم ترافیک در محورهای شرق استان تهران اظهار داشت: در ادامه آلودگی هوا و تعطیلی مدارس استان تهران شاهد ترافیک سنگین و پرحجم در جاده‌های شمال کشور بودیم و انتظار داریم روز جمعه در بازگشت مسافران ترافیک سنگینی را پیش‌رو داشته باشیم .

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی در محورهای هراز و فیروزکوه تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران همچنین افزود: در محدوده آب اسک به سمت رودهن از شمال به جنوب از ساعت 16 یک طرفه است که ادامه این محدودیت‌ها تا ساعت 24 ادامه دارد.

محبی در ادامه بیان کرد: هموطنان و رانندگان در حال سفر مدیریت سفر داشته باشند و بازگشت از سفرشان را به روز جمعه موکول نکنند و حتماً پیش از حرکت جویای وضعیت راه‌ها از طریق مراکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره 88255555 و سایت 120 راهور و با سامانه 141 راهداری کشور اطلاع حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها