مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: برای فردا شب و روز چهارشنبه (۲۷ و ۲۸ فروردین) وزش باد در مناطق غرب و شمال غرب ایران سرعت قابل ملاحظه و شدید خواهد داشت و احتمال شکستن شاخه‌های سست وجود دارد.
کد خبر: ۱۲۰۱۰۰۰
وزش باد شدید در نوار غربی ایران از سه شنبه شب

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه فردا ( ۲۷ فروردین)، وزش باد شدید در شمال عربستان آغاز می‌شود و بعد به جنوب و شرق عراق و به تدریج به نوار غرب کشور منتقل می‌شود، گفت: با توجه به اینکه در کلیه مناطق ذکر شده طی ماه گذشته بارش‌ها خوب بوده، انتظار تولید گرد و خاک سنگین نداریم. با این وجود احتمال خیزش گرد و غبار در مناطق بیابانی که بارش کمتری گرفته‌اند، وجود دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: انتظار می‌رود سرعت باد در سطح زمین بین ۵۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت باشد.

وی ادامه داد: فردا شب و پس‌فردا (۲۷ و ۲۸ فروردین) انتظار وزش باد شدید در استان‌های کردستان، زنجان، همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی اردبیل و گیلان خواهیم داشت البته در اردبیل و گیلان وزش باد به شکل «گرم‌باد» است و ضمن افزایش سرعت باد تا حدی باعث افزایش دما می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها