گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل مدعی شد که مرزبانان ربوده شده در هنگ مرزی میرجاوه بعد از ۵ ماه با خانواده خود تماس تلفنی گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۱۹۷۸۹۷
تماس تلفنی مرزبانان ایرانی ربوده شده با خانواده‌هایشان +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» با انتشار ویدئو و بیانیه‌ای مدعی شد که سربازان ربوده شده در میرجاوه با خانواده‌های خود تماس برقرار کرده‌اند.

این گروهک تروریستی همچنین مدعی شد که از بعد از آزادی ۵ تن از مرزبانان ربوده شده تاکنون هیچ اقدامی از سوی مقامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه مذاکره با آنها انجام نشده است.

به گزارش ایسنا، بامداد سه‌شنبه ۲۴ مهرماه و در پی خیانت عوامل نفوذی، ۱۲ تن از مرزبانان و بسیجیان بومی در هنگ مرزی «میرجاوه» در جنوب شرق کشور از سوی گروهک تروریستی جیش العدل ربوده شدند.

یکم آذر ماه روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از آزادی و بازگشت ۵ تن از مرزبانان ربوده شده توسط این گروهک تروریستی به کشور خبر داد. در این اطلاعیه نیروی زمینی سپاه پاسداران با تأکید بر ادامه تلاش‌ها و رایزنی‌ها برای آزادی سایر مرزبانان ربوده شده و بازگشت آنان به میهن عزیز اسلامی، از همکاری دستگاه‌های ذیربط و نیز صبر و شکیبایی خانواده‌های مرزبانان قدردانی کرد.

گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل در آخرین اقدام کینه توزانه خود در تاریخ ۲۴ بهمن اقدام به حمله انتحاری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام در جاده خاش - زاهدان کرد؛ در پی این حادثه تروریستی جمعی از پاسداران به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها