حاشیه‌ های بررسی بودجه ۹۸ شهرداری تهران

از ترک جلسه تا درآوردن لباس رئیس شورا!

در حاشیه بررسی بودجه ۹۸ شهرداری تهران در خصوص افزایش ۲۰۰ میلیارد تومانی اعتبار حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری نظرات مختلفی مطرح شد.
کد خبر: ۱۱۹۵۶۵۱
از ترک جلسه تا درآوردن لباس رئیس شورا!

به گزارش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جام جم آنلاین از فارس، صد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در دومین روز متوالی به بررسی بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران پرداخت و مقرر شد که ۲۰۰ میلیارد تومان به بودجه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با توجه به درخواست محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اختصاص یابد.

در این خصوص حق‌شناس گفت: بودجه در نظر گرفته شده برای بخش فرهنگی شهر تهران در سال ۹۸ حدود هزار میلیارد تومان است که ما پیشنهاد می‌دهیم ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر به آن افزوده شود و امیدواریم اعضا با آن موافقت یابد.

در ادامه این جلسه، مجید فراهانی به عنوان مخالف افزایش بودجه فرهنگی شهرداری تهران گفت: ما مخالف این افزایش هستیم ولی متأسفانه اعضا با ۱۲ رای موافق و ۸ رای مخالف به افزایش ۲۰۰ میلیون تومانی اعتباراتی حوزه فرهنگی رای مثبت دادند.

در ادامه این جلسه مجید فراهانی قصد ترک جلسه را داشت که با صحبت‌های حسن رسولی و حسن خلیل‌آبادی و همین‌طور رئیس شورای شهر تهران از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک جلسه منصرف شد.

در ادامه محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز گفت: شب گذشته تصمیم گرفته شد اعتبار حوزه فرهنگی و اجتماعی ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد که ۷۰ درصد آن به حوزه عمرانی اختصاص یافته است.

محسن هاشمی خطاب به اعضای شورای شهر گفت: بنده خودم لباس‌هایم را درمی‌آورم و این ۲۰۰ میلیارد تومان را تأمین خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها