معاون بهداشتی وزارت بهداشت ‌گفت:اورژانس هسته‌ای یکی از زیرساخت‌ های مهم نیروگاه اتمی بوشهر محسوب می‌شود که این اورژانس نیمه نخست سال آینده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۸۲
افتتاح اورژانس هسته‌ای بوشهر در شش ماهه نخست سال ۹۸

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، علیرضا رئیسی استان بوشهر را یک استان هسته‌ای دانست و اظهار داشت: به سبب استقرار نیروگاه اتمی در مرکز استان بوشهر به عنوان یک استان هسته‌ای شناخته شده که توسعه زیرساخت‌های سلامتی و درمانی مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اختصاص 78 میلیارد تومان برای ساخت اوژانس هسته‌ای بوشهر افزود: این اورژانس دارای 101 تخت بستری است که 32 میلیارد تومان برای احداث ساختمان و 45 میلیارد تومان برای تجهیزات آن تصویب شده است.

معاون بهداشتی وزات بهداشت با اشاه به اجرای این پروژه در 8 هزار متر مربع خاطر نشان کرد:اورژانس هسته‌ای یکی از زیرساخت‌های مهم نیروگاه اتمی بوشهر محسوب می‌شود که این اورژانس نیمه نخست سال آینده افتتاح می‌شود.

رئیسی تصویب دانشگاه HSE، بهداشت، ایمنی و محیط زیست و مرکز تحقیقات در حوزه بهداشت محیط و حرفه‌‌ای در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد:دانشگاه HSE، نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز استان در حوزه ایمنی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها