رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل‌انتقال از حیوان به انسان در گفت‌وگو با جام جم آنلاین تشریح کرد:

از کشتار قبل انقلابی سالک، هاری و تب مالت تا کنترل بعد از انقلاب

عضو سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین:

مدیریت انقلابی بدنبال گره‌‌گشایی، مدیریت لیبرال بدنبال حاشیه خودساخته

یک عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت جهادی بدنبال باز کردن گره‌هایی بود که حمل و نقل عمومی را تسهیل کند تاکید کرد: در شرایطی که در مدیریت جهادی همه شاخص‌ها نمایانگر رشد فزاینده و به طرف مطلوب است، در مقابل در 2 سال گذشته که مدیریت لیبرالی در شهر تهران حاکم شده است یک توقف دردآور را در شهر تهران شاهد هستیم.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۱۸
مدیریت انقلابی بدنبال گره‌‌گشایی، مدیریت لیبرال بدنبال حاشیه خودساخته

پرویز سروری عضو سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین در خصوص تبیین مؤلفه‌های مدیریت انقلابی با تاکید بر اهمیت تبیین این نوع از مدیریت با بیان اینکه اکنون بعد از 40 سال از انقلاب دو رویکرد مدیریتی در برابر هم قرار گرفته است خاطرنشان کرد: در حالی که یک رویکرد، مدیریت انفعالی است که کاملا به مدیریت غربی چشم دارد و راه برون رفت از مشکلات و نجات کشور را در اختیار گذاشتن کشور به مدیریت لیبرال و خارجی می‌داند، رویکرد دیگر تفکر انقلابی است که مدیریت جهادی را راه حل مشکلات کشور می‌داند.

سروری با تاکید براینکه در طی 40 سال گذشته هرجا که با مدیریت انقلابی و جهادی کشور را اداره کرده‌ایم با پیروزی‌های بزرگی روبرو شده‌ایم خاطرنشان کرد: هنوز از یاد نبرده‌ایم در شرایطی که کشور در وضعیت بسیار حساس انتقالی انقلاب و جنگ به سر می‌برد و دشمن با تمام قدرت تفکرات تجزیه‌طلبانه را در استان‌های مختلف کشور بشدت شیوع داده بود مدیریت انقلابی توانست بر همه مشکلات فائق آید و ثبات، امنیت و آرامش را برای همه کشور تضمین کند.

وی ادامه داد: وقتی که بحث ترور لجام گسیخته و کور منافقین کشور را فراگرفت و ثبات و آرامش را در کشور از بین برده بود باز این مدل مدیریت جهادی و انقلابی بود که این تروریسم کور را کنترل و دوباره امنیت و آرامش را به کشور بازگرداند.

این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه در جنگ تحمیلی هم مدیریت لیبرال بنی‌صدر هر روز کشور را در شرایط بدتری قرار داد خاطرنشان کرد: اما از زمانی که مدیریت انقلابی و جهادی مطرح شد شاهد بودیم که پیروزی بعد از پیروزی نصیب ملت ایران شد و ما توانستیم در یک جنگ جهانی غیررسمی عملا پیروز شویم.

وی در خصوص مدیریت انقلابی در موضوع هسته‌ای خاطرنشان کرد: در بحث هسته‌ای هم وقتی با تفکر انقلابی موفق شدیم به غنی‌سازی 20 درصد برسیم بزرگترین کشورهای دنیا مجبور شدند پای میز مذاکره با ایران بنشینند.

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه شاهد هستیم در موضوعات مختلف از جمله حوزه منطقه‌ای مدیریت جهادی دشمن را زمین‌گیر کرده است خاطرنشان کرد: نمونه این مدیریت‌های انقلابی در عرصه شهری را 12 سال در شهر تهران شاهد بودیم که چه آثار ارزشمندی را برای تهرانی‌ها و حتی کل کشور به وجود آورد.

وی با تاکید اقتصاد امروز کشور هم چون با مدل‌های کاملا غیربومی و وارداتی اداره می‌شود شاهد این وضعیت غیرقابل قبول است خاطرنشان کرد: متاسفانه حفره‌های طبقاتی و تبعیض و بی‌عدالتی که طی چند سال گذشته در کشور ایجاد شده همه محصول مدیریت لیبرال، غربی و انفعالی است و از این نظر فکر می‌کنم مدیریت جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در اقتصاد تنها راه حل برای برون رفت کشور از وضعیت موجود است.

سروری با تاکید براینکه زمان آن رسیده است تا مدیریت اقتصاد کشور را یک بار برای همیشه در اختیار تفکر انقلابی و مدیریت جهادی قرار دهیم خاطرنشان کرد: همانطور که در جنگ و موضوعات مختلف توانستیم مدل ‌های موفقی را به وجود بیاوریم و دشمن را شکست دهیم لازم است در اقتصاد هم این کار را انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در خصوص مدیریت انقلابی در شهر تهران با تاکید براینکه حمایت از مدیریت 14 ساله نیروهای انقلابی در شهر تهران یک حمایت مطلق نیست و به معنای این نیست که هیچ اشکالی وجود نداشته است خاطرنشان کرد: قطعا اشکالات و ضعف‌هایی وجود داشته اما از طرف دیگر غلبه خدمت را در این مدیریت مشاهده بودیم و می‌بینید همه شاخص‌ها جهشی بوده و شاهد پیشرفت و رشد آن‌ها در مدیریت جهادی هستیم.

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از مهمترین نکات در مدیریت انقلابی این است که اولویت‌های مردم را در اولویت مدیریت قرار دهیم خاطرنشان کرد: این مدیریت در برابر مدیریت لیبرال است که اولویت‌های حاشیه‌ای و خودساخته‌ که هیچ ارتباطی با نیازها و تقاضاهای عمومی و مردمی ندارد را در اولویت قرار می‌دهد.

وی با تاکید براینکه وقتی مثلا در تهران مساله مهم برای شهروندان حمل و نقل است باید این موضوع در اولویت مدیریت قرار گیرد خاطرنشان کرد: شاهد هستید که چه موج سنگینی در خصوص این موضوع انجام شد و ما در یک سال 100 کیلومتر مترو تحویل دادیم که اگر دنیا بی‌نظیر نباشد کم‌نظیر است.

سروری با بیان اینکه مدیریت جهادی بدنبال باز کردن گره‌هایی بود که حمل و نقل عمومی را تسهیل کند تاکید کرد: در شرایطی که در مدیریت جهادی همه شاخص‌ها نمایانگر رشد فزاینده و به طرف مطلوب است، در مقابل در 2 سال گذشته که مدیریت لیبرالی در شهر تهران حاکم شده است یک توقف دردآور را در شهر تهران شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه اکنون در تهران شاهد موضوعاتی هستیم که اصلا اولویت مردم نیست خاطرنشان کرد: برون دادی که در این دو سال به عنوان عملکرد شورای شهر پنجم در ویترین قرار گرفته چیزی جز بی‌عملی نیست که این نشان می‌دهد مدیریت انفعالی نمی‌تواند بدرستی و مبتنی بر اولویت‌ها عمل کند و خلاقیت‌هایی را برای رفع مشکلات مردم مدنظر قرار دهد.

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز مهمترین مساله شورای شهر پنجم مساله پرداخت حقوق کارمندان است اظهار کرد: این را بگذارید در کنار این مساله که تا همین دو سال گذشته در هرجای تهران یک پروژه در عرصه‌های مختلف در حال اجرا بود.

وی در پایان با بیان اینکه خلاقیت، نوآوری و بومی‌سازی، پارامترهای موثر مدیریت جهادی و انقلابی است که می‌تواند موقعیت‌های جدیدی را تولید کند خاطرنشان کرد: مدیریت انقلابی که مبتنی بر ما می‌توانیم و غلبه نگاه به داخل در برابر نگاه به خارج است نشان داده در عرصه‌ها مدیریت کاملا منحصر به فرد، متناسب با فرهنگ ملی کشور و ظرفیت داخلی می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای کشور به وجود آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها