مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون در سایت سازمان سنجش خبر داد و گفت: پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور جمعه ۱۵ تیر برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۴۵
آغاز  توزیع کارت پنجمین دوره آزمون استخدامی

به گزارش جام جم آنلاین، حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: کارت شرکت در آزمون از امروز سه شنبه ۱۲ تیرماه ۹۷ برای مشاهده و پرینت آن بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان می توانند بر اساس شماره پرونده، کد پیگیری، کد ملی و شماره داوطلبی با ورود به سایت سازمان سنجش پرینت کارت خود را تهیه کنند.

وی گفت: پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور صبح روز جمعه ۱۵ تیر با حضور ۴۲۷ هزار و ۶۹۶ داوطلب در ۱۳۹ شهرستان و ۲۳۴ حوزه امتحانی برگزار می شود. از ۴۲۷ هزار و ۶۹۶ داوطلب، تعداد ۲۶۸ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۱۵۹ هزار و ۳۷۴ نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ظرفیت پذیرش در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ تعداد ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر برای ۹ دستگاه اجرایی کشور است.

وی با اشاره به شخصی سازی شدن دفترچه سوالات کلیه داوطلبان گفت: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان عناوین شغلی مرتبط دو بسته آزمونی داده می شود. دفترچه شخصی سازی شده و شماره داوطلبی فرد بر روی آن درج شده است. این دفترچه ها دارای تنوع بوده و کد عددی بر روی دفترچه نیز درج شده است.

توکلی افزود: هر بسته دارای یک پاسخنامه و دفترچه سوالات عمومی حاوی ۱۰۰ سوال متناسب با گروه عنوان شغلی است که داوطلب باید در مدت ۱۱۰ دقیقه به سئوالات پاسخ دهد. مواد آزمون تخصصی برای هر یک از مشاغل در جدول شماره یک دفترچه راهنما و برگه راهنما شرکت در آزمون مشخص شده است که داوطلبان به سئوالات دفترچه اختصاصی باید در مدت ۸۰ دقیقه پاسخ دهند.

وی یادآور شد: در تست های چهارگزینه ای برای هر پاسخ صحیح سه نمره مثبت و به منظور خنثی کردن پاسخ های حدسی و یا تصادفی برای هر پاسخ غلط یک نمره منفی منظور خواهد شد. بنابراین به داوطلبان توصیه می شود اگر پاسخ صحیح سوالی را اصلاً نمی دانند به آن سوال جواب ندهند زیرا به سوال های بدون جواب نمره منفی و یا مثبت تعلق نمیگیرد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخ ها، غلط محسوب خواهد شد و به آن سوال یک نمره منفی تعلق خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها