تولیت آستان قدس رضوی با اعلام اینکه فصل انتخابات گذشته و نیازمند وحدت ملی در سطوح مختلف کشور برای رفع گرفتاری‌های مردم هستیم، بیان کرد: دشمن در تدارک فتنه جدید با سوء‌استفاده از مطالبات به حق مردم است که باید در این زمینه هوشیاری به خرج داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۲۱
رییسی:دشمن در تدارک فتنه جدید است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی صبح امروز در آیین بزرگداشت روز 9 دی در مصلای بوشهر اظهار داشت: مهمترین مولفه قدرت در نظام ملی ما ایمان به خداوند، داشتن رهبری مقتدر و مردمی با بصیرت است.

وی افزود: این شرایط سبب شده که دشمن در مقابل ملت ایران متوقف شود و با وجود اینکه به دنبال ضربه‌زدن به این نظام است اما با سه شاخص خداوند، داشتن رهبری مقتدر و مردمی با بصیرت روبروست.

تولیت آستان قدس رضوی با اعلام اینکه فتنه تمام‌پذیر نیست، گفت: دولت باید موضوع اشتغال و بیکاری بخش عمده‌ای از جوانان در کنار تامین معیشت مردم را جدی بگیرد و با تعریف یک اولویت برای رفع مشکلات این بخش، به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم تلاش کند.

وی ادامه داد: البته در تمام این سال‌ها، رهبری در جلسات عمومی و خصوصی خطاب به مسوولان کشور، خواسته‌اند در حوزه اقتصاد و معیشت مردم فعالیت کنند و مساله اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل را به خوبی انجام دهند.

وی یادآور شد: وزارت خارجه آمریکا امروز در حالی به سود هنجارشکنان اعلامیه داده که ملت ایران به لبخند و خشم آنها نیاز و اعتمادی ندارند.

رئیسی ادامه داد: مردم ایران با داشتن متخصصینی جوان و ایده‌پرداز در حوزه‌های مختلف نظامی، سیاسی، علم و فن‌آوری و هوا فضا به دنبال ناامیدی دشمنان نظام فعال هستند و مردم با بصیرت ایران اسلامی هم اجازه نمی‌دهند که مطالبات بر حقشان از جاده عدالت‌خواهی منحرف شود.

وی بیان کرد: نگاه ما کمک و حمایت از مسوولان و دولت‌مردانی است که راه خدمت‌گزاری به مردم در جامعه را پیش گرفته‌اند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها