رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح اعلام کرد:

توانایی ساخت ناو هواپیمابر توسط نیروی دریایی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روند افزایش توان و قدرت نیرو‌های مختلف سپاه را توقف ناپذیر دانست.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۰۱
الحاق هواپیما‌های دوزیست آب‌نشین به نیروی دریایی سپاه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری بعد از ظهر امروز در آئین الحاق هواپیما‌های بال ثابت و دوزیست آب‌نشین به نیروی دریایی سپاه که در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: روند بالا بردن توان نیروی دریایی و دیگر نیرو‌های سپاه توقف‌ناپذیر است و الحاق این پرنده‌های آب‌نشین به نیروی دریای سپاه در همین راستاست.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در کشوری امن، آزاد، مستقل، آرام و پیشرفته زندگی کنیم، باید قدرتمند باشیم و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران برای این کشور اقتدار را به همراه داشته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: قدرت‌های سلطه‌طلب جهان هنوز هم از آرمان‌ها و رویاهایشان دست برنداشته‌اند و مدام در حال توطئه، فتنه‌انگیزی و برنامه‌ریزی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: ‌باید در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشیم و اکنون با تکیه بر توان داخلی توانسته‌ایم قدرت بازدارندگی را در کشورمان ایجاد و دشمن را به شکست و عقب‌نشینی وادار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: توان نیروهای مختلف سپاه پاسداران اعم از دریایی، زمینی و هوافضا روز به روز در حال افزایش است و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی توانسته‌ایم پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه تجهیزات دفاعی داشته باشیم.

چهار فروند هواپیما‌ی بال ثابت و دوزیست آب نشین به توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس ملحق شد.

این هواپیما‌ها از جمله هواپیما‌های دو موتوره سری LA-8، با قابلیت‌های گوناگون گشت و شناسایی، پشتیبانی، امداد و نجات، آتشنشانی و ترابری دریایی است.

توانمندی فرود در آب، حرکت درآب مانند شناور تندرو و انجام تمام عملیات‌های پروازی در ارتفاع‌های گوناگون از دیگر قابلیت‌های این هواپیماهاست.

این هواپیماها به علت بهره‌مندی از این قابلیت، به پرندگان دو زیست و آب‌نشین مشهور هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها