رئیس ستاد ارتش پاکستان با فرمانده کل سپاه دیدار کرد

تاکید بر برخورد قاطع با اشرار و تروریست ها

ژنرال «قمر جاوید باجوا» رئیس ستاد ارتش پاکستان در راس هیئت عالی رتبه نظامی با حضور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از این مجموعه فرهنگی بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۳۶
بازدید رئیس ستاد ارتش پاکستان از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ژنرال «قمر جاوید باجوا» در بدو ورود به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور در یادمان شهدای گمنام این مجموعه نسبت به ساحت مقدس شهدا ادای احترام کرد.

در این بازدید سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، سردار سرتیپ قاسم فروتن رئیس دفتر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر فهمیده جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس وی را همراهی کردند.

ژنرال «قمر جاوید باجوا» رئیس ستاد ارتش پاکستان در حاشیه بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیانگر اراده یک ملت با وجود محرومیت‌ها و کمبودها جهت دستیابی به پیروزی است.

وی در خصوص سطح کیفی این موزه اظهار داشت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یک کار بسیار شگفت‌انگیز برای به تصویر کشیدن جنگ و مبارزه در راستای رسیدن به پیروزی و هدف است.

رئیس ستاد ارتش پاکستان ادامه داد: دفاع مقدس به ما نشان می‌دهد که اگر اراده پیروزی را داشته باشیم با وجود محرومیت‌ها و کمبود امکانات و تجهیزات می‌توانیم پیروزی را بدست می آوریم.

ژنرال «قمر جاوید باجوا» افزود: من می‌خواهم به شهدای این جنگ که جان خود را دادند ادای احترام کنم و همچنین به اراده ملت ایران که از کشورشان دفاع کردند نیز احترام می‌گذارم.

وی با ابراز تحسین و شگفتی از مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: بنظر من ترسیم و تصویری گویاتر و بهتر آنچه که در این مجموعه مشاهده کردم نمی‌توانست در خصوص تاریخ دفاع مقدس و رشادت ها و جانفشانی ها رزمندگان ایرانی ارائه شود.

در پایان این بازدید لوح یادبود موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ژنرال «قمر جاوید باجوا» رئیس ستاد ارتش پاکستان اهدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها