روابط عمومی سپاه در اطلاعیه‌ای درباره مراسم تشییع پیکر پدر سردار سلیمانی اعلام کرد: نظر به درخواست‌های مکرر مردم قدرشناس ایران اسلامی برای اطلاع از زمان برگزاری آیین‌های تشییع، تدفین و ترحیم در استان کرمان برای شرکت در آن و راضی نبودن سردار سلیمانی در به زحمت افتادن هموطنان عزیز، مراسمی در تهران برگزار خواهد شد که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۴۷
اطلاعیه سپاه درباره مراسم تشییع پیکر پدر سردار سلیمانی

به گزارش جام جم آنلاین،ابوالشهید حاج‌حسن سلیمانی، پدر سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه در 95سالگی در اثر کهولت سن درگذشت.

در پی درگذشت پدر سردار سلیمانی، مسئولان کشورمان با صدور پیام‌هایی این ضایعه را تسلیت گفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
۰
۰
خدا آمرزیده چنین پدری را ،،چون پسری چون سردار تربیت كرده
محمدرضا اكبرپور
United Kingdom
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
۰
۰
با سلام ضایعه درگذشت پدر بزرگوارتان را صمیمانه تسلیت می‌گوییم بی‌تردید تربیت و پرورش فرزندان شجاع و ایثارگری چون جنابعالی مرهون توجه و دعای خیر آن مرحوم بوده است هرچند این داغ بسیار سنگین است اما اطمینان داریم كه دعای خیر و آرزوی رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم از سوی هزاران نفر از مردم زجركشیده و ستمدیده‌ای كه امروز طعم آزادی را به لطف تلاش‌های بی‌منت و شبانه‌روزی شما چشیده‌اند بدرقه ایشان خواهد بود.
ما نیز به سهم خود از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی و خاندان معزز صبر و اجر و برای آن فقید سعید در روزهای منتهی به اربعین سالار شهیدان، همنشینی با اولیای الهی و غفران و رحمت واسعه مسألت داریم.

نیازمندی ها