از سوی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) صورت گرفت

ارسال تجهیزات موشکی جدید به غرب کشور

وب‌سایت نیوزویک ضمن بازتاب سخنان سرلشگر باقری نوشت ایران آمادگی کامل با هرگونه تهاجم احتمالی را دارد.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۱۵
آمادگی نیروهای ایران برای مقابله با هرگونه تهاجم نظامی

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، وب‌سایت هفته‌نامه نیوزویک در گزارشی با بازتاب سخنان روز شنبه فرمانده ستاد مشترک نیروهای مسلح نوشت: نیروهای نظامی ایران آمادگی کامل برای رویارویی با هرنوع تهاجم و جنگی را دارند.

بنا به گزارش نیوزویک، سردار سرلشگر محمد‌حسین باقری روز شنبه گذشته در مراسم روز پدافند هوایی هشدار داد نیروهای نظامی ایران آمادگی کامل دارند تا هرگونه تهاجم احتمالی را به خاک کشور ایران را دفع کنند و توانایی رویارویی و پیروزشدن در تنش بین‌المللی و طولانی‌مدت ناشی از این حمله احتمالی را دارند.

این هفته‌نامه آمریکایی در ادامه بخش اعظم سخنان سرلشگر باقری را بازتاب داد و نوشت: اگر شروع جنگ را آنها تعیین کنند، به طور قطع قادر به مشخص کردن زمان و مکان خاتمه آن نخواهند بود، یقینا آنها نمی‌توانند مکان این جنگ را محدود به جمهوری اسلامی ایران نگه دارند و حتی اولویت نبرد در مرزهای ایران را تعیین ‌کنند، بلکه قدرت جمهوری اسلامی ایران این موارد را به آنها دیکته خواهد کرد.

نیوزویک همچنین به نقل از فرمانده ستاد مشترک نیروهای مسلح افزود: بی خردان و جاهلانی که در ساختار قدرت حکومت می‌کنند، به این نتیجه رسیده‌اند که تهاجم به ایران اسلامی فایده‎ای برای آنها ندارد و گرفتاری‌های بسیاری برایشان به وجود می آورد. غربی‌ها می‌دانند که اگر آغازکننده نبرد با ایران اسلامی باشند، قطعا پایان دهنده آن نیستند و همچنین آگاه هستند محل درگیری به مرزهای ایران محدود نمی‌شود و پایان دهنده این جنگ آنها نخواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها