اعضای کمیسیون اصل 90 در گفت وگو با جام جم آنلاین

ورود دوباره مجلس به پرونده نجومی بگیرها / 20 میلیارد تومان اعاده شد

آیت الله مکارم شیرازی گفت: با اینکه دستگاه قضایی و مجلس، دولت و رسانه‌ها درگیر حقوق‌های نجومی هستند ،اما هنوز سرنوشت این پرونده مشخص نیست.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۶۵
مکارم شیرازی:سرنوشت حقوق‌های نجومی چه شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله ناصر مکارم شیرازی سحرگاه جمعه در مراسم لیالی قدر در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) گفت: با اینکه دستگاه قضایی، مجلس، دولت و رسانه‌ها درگیر حقوق‌های نجومی هستند ما آخر متوجه نشدیم این مسئله حل شد یا خیر؟ هنوز کسی جوابی برای این سؤال ندارد؛ این همه بحث و گفتگو انجام شد ولی هنوز جواب درستی نمی‌شنویم که آیا با محیطی که این همه محرومیت وجود دارد قرار است این حقوق‌ها هنوز پرداخت شود؟

وی افزود: دولتمردان باید زندگی و شعار علی (ع) را در جامعه پیاده کنند قرار نیست که آن‌ها در شمال شهر زندگی کنند و مردم یک خانه هم نداشته باشند؛ در کشور ما دم از علی(ع) زده می‌شود ولی سؤال این است که مرام و راه علی(ع) نیز در زندگی ما وجود دارد یا خیر؟

آیت الله مکارم شیرازی بیان کرد: امام علی(ع) در بستر شهادت افتاده بودند؛ ولی برنامه‌های عظیمی را اجرا کردند که یکی از آن‌ها این بود که درب خانه را باز کنید و از مردم بخواهید وارد شوند و از من سؤال بپرسند و مشکلات خود را مطرح کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها