رئیس هواشناسی آذربایجان غربی اعلام کرد:

سردترین شهر ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از مسدود بودن یکی از باندهای مسیر شیراز اصفهان در محدوده پل بعد از شهرک زیباشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۷۸
مسدود شدن مسیر خروجی شیراز به سمت اصفهان/ مرگ یک شهروند در سیل شیراز

به گزارش جام جم آنلاین، «حسن فیاض‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا ساعت 9 و 30 دقیق صبح امروز بالغ بر 16.2 و از ساعت 10 تا 12 نیز شاهد بارش 12 میلی‌متر باران در شیراز بودیم و همین میزان بارندگی، شهر را دچار مشکلاتی نظیر آب‌گرفتگی معابر کرده است.

فیاض‌پور با بیان این‌که مسیر خروجی شیراز به سمت اصفهان، بعد از شهرک زیباشهر، به‌علت آب‌گرفتگی معبر کاملاً مسدود است، گفت: علی‌رغم تلاش‌ها امکان باز کردن معبر وجود نداشت و باید تا بعد از قطع بارندگی اقدام لازم انجام شود.

فیاض‌پور مسدود شدن کنارگذرها در شیراز را یادآور شد و با بیان این‌که آب‌گرفتگی در بسیاری از معابر و گذرهای شیراز مشهود بوده است، گفت: متأسفانه یک راکب موتورسیکلت در قصر قمشه، حوالی شیراز، بی‌توجه به اخطارها داخلی کانال شده و آب او و موتورسیکلتش را برده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: جسد این شهروند از آب گرفته شده است.

وی از صدور بخشنامه‌ای به آموزش و پرورش و فرمانداری‌های استان خبر داد و گفت: از مسئولان خواسته‌ایم که با بررسی وضعیت مدارس خصوصا مقاطع ابتدایی و پیش‌دبستانی، اگر ساختمانی از استحکام لازم برخوردار نیست،‌حتما نسبت به چاره‌اندیشی مناسب اقدام کنند.

فیاض‌پور گفت: هیچ روستایی در استان فارس به‌علت بارندگی تخلیه کامل نشده است بلکه بعضی از واحدهای مسکونی با توجه به مخاطرات موجود، تخلیه شده است، این واحدها هم روستایی هم شهری را شامل می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس ابراز امیدواری کرد که بتوانیم بارندگی‌های خوب را با کمترین میزان خسارت و مشکلی به پایان برسانیم گفت: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، تا ساعت‌های پایانی جمعه، بارندگی در فارس و شیراز ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها