دادستان شیراز از دستگیری عوامل اصلی تجمع روز جمعه در پاسارگاد فارس خبر داد و گفت: اقدامات این افراد پیش از این از سوی دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی مورد رصد قرار گرفته بود.
کد خبر: ۹۶۲۹۲۶
عوامل اصلی هنجارشکنی‌ در پاسارگاد فارس دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی دادستانی کل کشور، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از دستگیری عوامل اصلی هنجار شکنی در تجمع روز جمعه در پاسارگاد فارس خبر داد و گفت: اقدامات این افراد پیش از این از سوی دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی مورد رصد قرار گرفته بود.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات لازم، لیدرها و سرشاخه‌های اصلی این تجمع که به سردادن شعارهای هنجارشکنانه و ضدارزش‌ها‌ اقدام کرده بودند، دستگیر شدند.

دادستان شیراز خاطرنشان کرد: برای این افراد پروند قضایی تشکیل شده و وفق مقررات برخورد قضایی لازم با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۷
كورش
-
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
چهار روز دیگه به جرم فتنه گر اعدامشون میكنند.
كورش ما
-
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
تو كه لایك منفی میدی نكنه خیال كردی گرفتنشون كه بعد یك كار خوب با درآمد مكفی بهشون بدن.بیچاره ها رو نابود میكنن.
نظر
-
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
من یه كلیپ از تجمع رو دارم دوستانم رفته بودند برام فرستادند . هنجارشكنی به اون شكل صورت نگرفته بود . فقط به خاطر تولد كورش رفته بودند . این هنجارشكنی بوده یا كار دیگه ای انجام داده بودند ؟ فقط باید دعا كنیم كاش همه مردم برای نظرات و عقاید و سلایق همه مردم دیگه احترام قایل بشن .
همشهری
-
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
دقیقا همینطوره اونایی كه اونجا داشتند به عقاید اكثریت مردم توهین میكردن هم باید به نظرات و عقاید و سلایق مردم احترام بزارن نه اینكه به مقدسات مردم توهین كنند. اونم به خاطر كسی كه هنوز معلوم نیست آدمكش بوده یاغی بوده یا اصلا ایرانی بوده یا یهودی واقعا برای اون دسته از جوانانی كه كور كورانه به دنبال این عوامل صهیونیستی میرن متاسفم.
حسینی
-
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
ظاهراً همشهری زمان كوروش بوده كه ایطور قاطع میگه یهودی و صهیونیست بوده ،، شما نمی خواد متاسف باشید خیلی چیزای دیگه هست كه بخواید براش تاسف بخورید . هرچند كه این منتشر نمیشه
شروین
-
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
سایت جام جم در قوانین شما ذكر شده است كه در صورت توهین به اشخاص، نظر شخص نمایش داده نمی شود، پس چطور نظر ایشان نمایش داده شده است؟؟؟!!!
آقا یا خانم همشهری، توهین به كورش كه باعث افتخار كل ما ایرانیان و همچنین تحسین جهانیان است و تمامی مسائل مربوط به ایشان مستند و علمی می باشد، توهین به خود شما و توهین به ایران می باشد. به جای توهین كردن ،علم خود را افزایش بده و از رفتار كور كورانه و طوطی وار خودداری كن.
سعیده
-
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
هنجار شكن یعنی چی ؟ تاریخ و گذشتمون و فراموش كردیم .
مسعود
-
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
مرگ بر داعش
مانا
-
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
ایران، تاریخ ایران و انسانهایی كه بر این سرزمین تاثیر مثبت داشته اند، ارزش نیستند؟؟؟؟ واقعا نمیشه با برنامه ریزی درست از این تاریخ و آثار و روزها به نحوی استفاده كرد كه باعث بشه هم جهانیان ما را بهتر بشناسن و هم با ورود گردشگران رونقی به این اقتصاد نزار داد؟؟ این افراد با كدوم ارزش مخالفت كردن؟؟؟؟؟ فارس خشكیده و بی باران شاید فقط توسط توسعه گردشگری كمی از نابودی دورتر بشه........
داریوش
-
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
بابا چیه بزرگش میكنید برید چیزای دیگه رو درست كنید.ملت سرگرمی ندارن.
ایرایی
-
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
چرا اخه به چه جرمی فقط چون خواستن تاریخ ایران را پاس بدارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كم كم باید در ایرنی بود بعضی ها شك كرد ! افسسسوسسس
سلام
-
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
بفرموده ی آقا ما قبل انقلاب تاریخ نداشتیم و تاریخ ما از انقلاب آغاز شد.قطعا پادشاهان سابق با هر اسمی همه ظالم بودن و فاسد.
كسرا
-
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
از دید برخی ها تاریخ از سال 1357 شروع میشه !!!
رضا
-
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
چقدر حقوق بشر!!!!
جوان ایرانی
-
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
۰
۰
شیراز انسانهای بی دین , هنجار شكن زیاد دارد , بیشتر پناهنده های ایرانی هم شیرازی هستند , معلوم نیست توی این شیراز چه خبر است
ssmm
-
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
۰
۰
هیچ گونه هنجار شكنی صورت نگرفت..
هاشم
-
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
بعضی از افرادی كه دستگیر شده اند نمی دونن سرشاخه یعنی چی ؟؟
نوجوانی بیش نبودند

نیازمندی ها