در نخستین نشست رشدو تعالی مراکز استان ها مطرح شد

تعامل با قوای کشور برای پیشبرد اهداف نظام وظیفه صداوسیما است

نشست دو روزه رشد و تعالی مراکز استان ها با حضور رئیس سازمان صدا و سیما در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۴۶
تعامل با قوای کشور برای پیشبرد اهداف نظام وظیفه صداوسیما است

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری در نخستین نشست رشد و تعالی مراکز استان‌ها در ارومیه گفت: تعامل و همکاری با قوا و کمک به دولت، وظیفه صداوسیماست و در این راستا علاوه بر انعکاس دستاوردها و پیشرفت‌ها در شبکه‌های ملی، از مراکز صداوسیمای استانی خواسته ایم تا با استانداران و مسئولان استانی همکاری کنند.

وی در ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: آمریکا نمی خواهد وضعیت اقتصادی ما جان بگیرد و تعلل و بدعهدی آنها در برجام مشهود است ولی ما باید با اتکا به توانمندی داخلی و ظرفیت اقتصادی استان ها، فعالیت‌های امید بخش را منعکس کنیم تا روحیه کار، اشتغال و تولید در جامعه بیش از پیش رشد کند.

رئیس رسانه ملی به پیام رهبر معظم انقلاب درباره حج امسال نیز اشاره کرد و گفت: پیام بسیار انقلابی و کوبنده مقام عظمای ولایت درباره حج، نقطه عطفی در تاریخ تحولات این منطقه خواهد بود و اثرات فراوانی به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز جریان معاند و ضد انقلاب با فتنه گری قصد دارند مخاطبان رسانه ملی را به سمت شبکه های ضد انقلاب و ضد ارزش‌های انسانی سوق دهند و وجود بیش از 200 شبکه ماهواره ای فارسی زبان معاند یا منحرف نشانه‌ای از این حرکت است که وظیفه مدیران وبرنامه سازان رسانه ملی را دو چندان می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم گفت: صداوسیما امروز پاکترین و شایسته ترین رسانه جهان است و یک تنه در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن با تمام توان ایستادگی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین بر توجه ویژه به نمادهای دینی و مذهبی و پرهیز از اشرافی گری و دنیا زدگی در تولید برنامه های صداوسیما بخصوص فیلم و سریال تاکید کرد.

قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی هم در این مراسم با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان وروند احیای دریاچه ارومیه به تنوع قومی و مذهبی در آذربایجان غربی و تلاش دشمن برای رودررویی اقوام اشاره کرد و گفت: نقش صداوسیما در انسجام ملی و همگرایی اقوام و پیروان ادیان و مذاهب بسیار حائز اهمیت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها