رئیس قوه قضائیه گفت: منافقین جزء بزرگترین گروه های تروریستی جهان بودند و مردم ما جنایت آنها را فراموش نخواهند کرد.
کد خبر: ۹۳۳۰۷۶
منافقین جزء بزرگترین گروه های تروریستی در دنیا هستند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضائی افزود: متاسفانه در اثر برخی شیطنت های رسانه های غربی بحثی در کشور مطرح شده است و جریان مرموزی هم به فکر تطهیر منافقین و اقدامات خباثت آلود و جنایتکارانه آنها برآمدند.

وی با اشاره به اینکه منافقین از ابتدای انقلاب تا سالها به خشونت آمیزترین، جنایتکارانه ترین و بدترین روش ها دست زدند و بزرگان، افراد متدین و ائمه جمعه ما را ترور کردند گفت: بیش از 17 هزار ترور در کشور انجام دادند و حالا جریانی برای تطهیر و احیای نام آنها راه افتاده است .

رئیس دستگاه قضا افزود: ما حدس می زنیم که برخی کشورهای غربی و همچنین آمریکایی ها و اذنابشان با طرح این موضوعات در پی عملیاتی در کشور هستند که مقاله اخیر یکی از وزرای قبلی کشورهای عربی این امر را اثبات می کند.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: چقدر باید تاسف خورد از کسانی که با پخش برخی فایل های صوتی به برخی رسانه های غربی مستمسکی دادند و به دنبال مطرح کردن دوباره این منافقین سیاهدل و جنایتکار هستند.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اینکه ملت این منافقین را می شناسد و جنایات آنها را از یاد نخواهند برد افزود: اینها تطهیر شدنی نیستند اما جریان مرموزی از ناحیه آمریکایی ها و اروپایی ها در پی برنامه هایی هستند.

آیت الله آملی لاریجانی گفت : برخی هم در داخل به نحوی با این سیاست ها همگامی می کنند اما جمهوری اسلامی ایران در باب امنیت و اقتدار خود با احدی مسامحه نمی کند و هر گونه تشویش اذهان عمومی را پیگیری و تعقیب خواهد کرد و قوه قضائیه هم در این باره با اقتدار عمل می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها