شناسایی شبکه بزرگ فساد بانکی

مدیرعامل معزول بانک ملت بازداشت شد

مدیرعامل معزول بانک ملت با دستور مراجع قضایی و توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شده است.
کد خبر: ۹۲۳۵۲۹
مدیرعامل معزول بانک ملت بازداشت شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس،‌ علی رستگار مدیرعامل معزول بانک ملت با دستور مراجع قضایی و توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شده است.

بنابراین گزارش پس از مدتها کار شناسایی و اطلاعاتی یک شبکه فساد بانکی در کشور کشف شده که رستگار مدیرعامل معزول بانک ملت یکی از اعضای این باند است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۰
علی
-
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
چند تا از این زالوصفتها را اعدام كنند درس عبرتی برای بقیه خواهد شد.
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
حالا جوونایی مثه من برا یه وام ازدواج برا تشكیل خانواده باس چه ها بكشن ..اون جفایی كه شماها به جونای این مملكت كردین قابل جبران نیس بی وجددددداااناااااااا
123
-
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
هر دم ازین باغ بوی بری میرسد
حسن
-
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
ایشان همشهری حسین فریدونست .
مینا
-
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
چرا توهین قومیتی میكنید
ایرج مرندی
-
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
فقیر از فقر چیزی بدزدد میشود دزدی اما اما غنی مالی بدزدد میشود اختلاس. فقیردستش قطع اما غنی ..... بابا اعدامش كن اون یارو كه 170 میلیارد تومن وام برداشته از بانك رفاه رو اعدام كن مردم میرن 5 تومن وام بگیرن برای دردشون نمیدن وام چطور شده 170 میلیارد وام گرفته!!!!! اگه مملكت اسلامی هستش و عدل علی (ع) باید اعدام بشن و رد مال چند برابری.
جمال
-
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
باید هم این هم كسی كه این پست را یهش داده و هم كسی كه بدون محاكمه اخراجش كرده بازجویی بشوند.
هموطن
-
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
امان از این نقاب ها !!!!
بالا
-
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
نفرین براو
احمد از عوام
-
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
اینها باعث ننگ نظام مالی و اقتصادی كشور هستند.من دست توانمند سربازان امام زمان را می بوسم كه با دستگیری این دزدان بیت المال دل مردم را شاد می كنند.فقط مواظب باشید.موش های زیرزمینی اقتصاد باعث فرار انها از چنگال عدالت نشن.
محمد.. شریف
-
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
رستگار .. بازداشت شد ..باشد كه همه رستگار شویم... انشا الله ..
علی
-
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
برای تحقق اقتصادمقاومتی در ابتدابایدبااینگونه فسادها بطور جدی برخوردشودوحق وحقوق پایمال شده مردم وكارمندان بازگردد.
علی
-
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
برای تحقق اقتصادمقاومتی در ابتدابایدبااینگونه فسادها بطور جدی برخوردشودوحق وحقوق پایمال شده مردم وكارمندان بازگردد.
ایرانی
-
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
گر چه این فسادها باعث بدبختی همه ما شده است و بدون شك اگر جلوی این فسادها هم گرفته شود باز هم به حال ما هیچ تاثیری ندارد!!! اما افشای هویت افراد قبل از قطعیت حكم توسط دادگاه صالح خلاف قوانین است!!!؟؟؟
فرهاد
-
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
به نظر قضیه سیاسی می رسه میخوان دولت محبوب آقای روحانی رو زیر سوال ببرن ولی كورخوندن . روحانی عاشقتیم .
طاهره
-
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
فساد برای امروز نیست همیشه بوده و الان فقط دستاویز بعضی ها شده تا نقاط ضعف خودشون رو بپوشونند. هر چند ریشه كن كردنش در دوره آقای روحانی میتونه نقطه قوت دولت ایشون بشه.
اصغر
-
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
به خدا پول كارگر خوردن ندارد بایستی یكروز پس بدی
كسرا
-
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
این بنده خدا قربانی درگیری باندهای قدرت شد انتخابات نزدیكه
بهروزرجبی
-
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
سلام.تعجب آور است آخر مگر این آقایان قبل ازانتصاب ازمجاری ذی ربط تعیین صلاحیت نمی شوند؟!!!چه دستگاه ویا كسانی دراینگونه انتصابات نقش دارند؟چه كسی شایستگی این افراد راتایید می كند؟مردم می خواهند بدانند چراتاكنون چندین مدیرعامل بانك درفساد مالی واختلاس دست داشته اند!! بی تردیدمسئولینی كه صلاحیت مدیران متخلف را چه درحوزه بانكی وچه درسایرنهادها وارگانها تایید كرده اند خود نیز متهم هستند وشایسته است ضمن معرفی به مردم با انها هم بنحو مقتضی برخورد قضایی شود.
نادری
-
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
باسلام حاكمیت وظیفه دارد با ملت صداقت داشته باشد .بركناری فلان مدیر استعفا فلان هیات مدیره دردی از ملت دوا نمیكند. درهر شركت یا سرمایه گذاریها حدود 10نفر در هر ماه جلسه میگذارند تحت نام به اصطلاح هیات مدیره و جز اینكه آ مجموعه را به فلاكت و ورشكستگی نكشانند كاری از پیش نمیبرند یك نفر نیست بپرسد در این جلسات چه میگذرد آیا فكر منافع ملت را در نظرمیگیرند یا طرحهای برای بالا بردن ارزش آن شركت طراحی میشود كه از هر كسی بپرسند قطعاپاسخ آن را میداند بعداز 37سال مشخص شده در این جلسات معاون مبلغ پاداش چرت زدن مدیر را زده مدیر مبلغ پاداش رفت وآمد بقیه زده كه اگر غیر از این بود این همه شركت وكارخانه فعال تعطیل نمیشدند وظیفه حاكمیت است در این مدتی كه هركس تحت عنوان پاداش گرفته با تورم كشور رد مال شود فقط حقوق كه با تناسب كاركردش در جیبش باقی بماند اگر نشود حق مردم نادیده گرفته شده قرار نبود در این كشور آقازاده ای باشد

نیازمندی ها