درام اجتماعی و پرتنش «اودتا پنجاب» با یک افتتاحیه خوب 34 کروری، صدرنشینی جدول گیشه نمایش سینماهای کشور آسیایی هند را از آن خود کرد.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۳
لبخند گیشه هند به «اودتا پنجاب»

به گزارش جام جم آنلاین ، با وجود داستان سنگین و غیرمتعارف فیلم و ممنوعیت تماشای آن برای افراد کمتر از 18 سال، استقبال مردم از فیلم قابل توجه بوده است.

منتقدان و تحلیل گران اقتصادی سینما با توجه به دو عامل فوق، نسبت به استقبال بالای تماشاگران از آن ابراز تعجب و شگفتی کرده اند.

برخی از تحلیل گران می گویند جنجال و بحث هایی که قبل از اکران عمومی فیلم در پیرامون آن پدید آمد، در توجه و استقبال تماشاگران از آن بی تاثیر نبوده است.

داستان فیلم درباره آزار و اذیت جوانان در ایالت پنجاب هند، از نگاه چهار آدم متفاوت است. شاهد کاپور، کارینا کاپور و عالیا بهات بازیگران اصلی فیلم هستند.

هفته قبل رسانه های گروهی هند خبر از اختلاف تهیه کنندگان فیلم با اداره سانسور و شکایت آن ها به دادگاه عالی شهر بمبئی دادند. دادگاه رای خود را به نفع سازندگان «اودتا پنجاب» صادر کرد.

از بیش از هشتاد حذفی مورد درخواست اداره سانسورهند، دادگاه عالی بمبئی از تهیه کنندگان فیلم خواست فقط یک صحنه را از آن کوتاه کنند.

«اودتا پنجاب» با هزینه ای 48 کروری تهیه شده و اهل فن می گویند فروش آن در هفته اول نمایش، از رقم تولید آن فراتر خواهد رفت.

به نوشته سایت اینترنتی ایندیا اف ام، این درام اجتماعی تا هفته آینده لقب یک کار پرفروش و موفق سینما را از آن خود خواهد کرد.

این در حالی است که کار تازه آمیتاب بچن به نام «سه»، شکست سخت تجاری را در جدول گیشه سینماهای هند تجربه کرد. فروش 10 روز اول فیلم، به 17 کرور رسید.

این درام ترسناک با هزینه تولید 28 کروری تهیه شده است. با وجود هزینه پائین فیلم، عدم استقبال تماشاگران آن را تبدیل به فیلمی کم فروش کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها