درگیری دو کارگر روزمزد نانوایی به جنایت و قتل منجر شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۰
درگیری دو کارگر نانوایی به قتل انجامید +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 21:45 مورخه 29 خرداد 95 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت به کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل جنایت واقع در محوطه چمن میدان شهید سلمانی و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی 55 ساله بنام «علی.الف» بر اثر اصابت ضربه جسم تیز (چاقو) به ناحیه گردن فوت نموده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور قاضی کشیک دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول، کارگر مغازه نانوایی در فاصله چند متری از محل وقوع جنایت است.

بنا بر اظهارات شاهد اصلی صحنه درگیری منجر به جنایت (یکی از کارگران مغازه نانوایی)، مقتول طی درگیری با یکی از کارگران جوان نانوایی بنام «مرتضی» به قتل رسیده است.

شاهد صحنه جنایت به کارآگاهان گفت: ساعت 21:30 مورخه 29 خرداد 95 مرتضی قصد رفتن به خانه اش را داشت که در زمان خروج از مغازه، مجددا با مقتول درگیری لفظی پیدا کرد که در ادامه، درگیری شان شدت پیدا کرد و به داخل محوطه میدان کشیده شد.

وی افزود: در این زمان مقتول با دسته «تِی» چند ضربه به سمت مرتضی پرتاب کرد که مرتضی نیز با چاقویی که همراه خود داشت ضربه ای را به سمت مقتول پرتاب کرد که چاقو به گردن مقتول برخورد کرد. زمانی که مقتول بر روی زمین افتاد، مرتضی شروع به خودزنی کرد که باعث مجروح شدنش از ناحیه دست و پا شد؛ قصد گرفتن چاقو از مرتضی را داشتم که او مرا تهدید کرد و در حالیکه دچار خونریزی شدیدی شده بود، از محل متواری شد.

با توجه به اظهارات شاهد صحنه جنایت مبنی بر خودزنی قاتل و احتمال مراجعه وی به مراکز درمانی جهت انجام اقدامات درمانی، بلافاصله طرح مهار به مرحله اجر گذاشته شد و ساعتی پس از ارتکاب جنایت، مأمورین کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم در حالیکه «مرتضی.ر» (25 ساله) جهت انجام اقدامات درمانی بر روی پای راست و کتف دست چپ و جلوگیری از ادامه خونریزی به بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری مراجعه کرده بود او را دستگیر کردند.

همزمان با اجرای طرح مهار توسط مأمورین کلانتری 172، کارآگاهان اداره دهم نیز در تحقیقات از محل درگیری (مغازه نانوایی) اطلاع پیدا کردند که قاتل و مقتول، هر دو نفر کارگر روزمزد مغازه نانوایی هستند که تنها چند روز از زمان مشغول بکار شدنشان گذشته اما با این وجود و از همان ابتدای آغار بکارشان به دلایل مختلف با یکدیگر درگیری داشته اند.

سرهنگ کارآگاه حمـید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و دیگر شواهد و دلایل بدست آمده در پرونده (گواهی شهود و...)، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
افخمی
-
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
۰
۰
چه نظری كسی كه 55سال سن دارد خجالت نمیكشد كه دهن به دهن آدمی كه جای بچه اش است میزارد و با دسته تی اورا میزند به نظر هر آدم عاقلی كسی كه میمیرد و لقب مقتول را به خود اختصاص میدهد مقصر است بفرما دو نفر آدم ضعیف بدبخت یكی قاتل دیگری مقتول
امیر
-
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
ولی به هر صورت این دلیل نمیشود كه هر كس سر به سر كسی گذاشت با چاقو دیگری كشته شود مگرقانون جنگل است اینجا
كاربر
-
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
خوبی مشكلی نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.اون جوان كه این آقا 55 سالش بود وبجای پدرش بود احترامش نگه نداشته تا اینجا كشیده نشه.اگه ماها فقط یزره احترام بزرگتر نگه داریم وصبوری كنیم اینجور نمیشه
پیمان
-
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
۰
۰
خدا لعنتش كنه . جوان مردم رو كشته تازه خودزنی هم میكنه كه بگه بی گناهم. قصاص كمترین مجازات برای چنین قاتلان سنگدلی است. در آینده ممكنه افراد دیگری را به قتل برساند چون خیلی كم سن و سال است.
ناشناس
-
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
۰
۰
از قاتل عكس آتلیه ای گرفتید.

نیازمندی ها