نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را موظف کردند تا افرادی را که موفق به ثبت‌نام جهت دریافت یارانه نشده‌اند را ثبت‌نام و نسبت به پرداخت یارانه آنها اقدام کند.
کد خبر: ۸۹۴۹۸۱
دولت موظف به ثبت‌ نام افراد جامانده از فهرست یارانه‌ بگیران شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه 24 فروردین) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 95 کل کشور، با الحاق یک بند به‌ تبصره 14 این لایحه با 123 رأی موافق، 16 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از مجموع 203 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

براساس بخش درآمدی بند الحاقی به تبصره 14 لایحه بودجه سال 95 کل کشور؛ دولت موظف است پس از تصویب این قانون نسبت به ثبت‌نام افرادی که موفق به ثبت‌نام برای دریافت یارانه نشده‌اند، اقدام و پس از ثبت‌نام نسبت به پرداخت یارانه آنان اقدام کند. ثبت‌نام در فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
پرهام
-
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
سلام من از سال93 یارانه نمیگیرم در واقع از ثبت نام جا موندم لطفا تاریخ ثبت نام مجدد رو اعلام كنید ممنون
محمد اربتانی
-
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
پس كجاست این ثبت نام جا مانده ها تورو خدا من با چهار نفر جا مانده ام خودم مستاجر به خدا بد جوری نیاز دارم
علی دیحیمی
-
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
اقا ما هم جا موندیم از سال 93 بخاطر ازدواج
زیبا كاویانی
-
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
۰
۰
یارانه من قطع شده فرمانداری هم ثبت نام نكرده در مراجعهء حضوری كه داشتم ،لطفا راهنمایی كنید چه جوری باید ثبت نام كنم . با تشكر
حسن رستمی مرند
-
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
منم زندان بودم و در زندان ثبت نام صورت نمی گرفت حالا چه كنم كه خیلی احتیاج دارم در ضمن تمام سالهایی كه برام واریز نشده رو میخوام. بدهكارم و در زندان! متشكرم راهنمایی كنید.

نیازمندی ها