مدیرعامل شرکت تاکسیرانی تهراناز ورود تاکسی‌های هیبریدی و پاک به سیستم حمل و نقل پایتخت خبر داد و گفت: قرار است ساعت 17 فردا 50 دستگاه خودروی تویوتای هیبریدی دارای استاندارد یورو 5 به چرخه حمل و نقل عمومی تهران اضافه شود.
کد خبر: ۸۷۵۳۶۸
تاکسی تویوتاهای هیبریدی به تهران می رسند

به گزارش جام جم آنلاین، میثم مظفر افزود: خودروهای وارد شده از مدل جدید سرمایه‌گذاری پیروی می‌کنند،زیرا این خودروها در مالکیت شرکت خصوصی هستند و رانندگان این تاکسی‌ها تحت استخدام و حقوق‌بگیر این شرکت‌ها می شوند.

وی با بیان اینکه توافقاتی بین ایران خودرو، ستاد حمل و نقل و سوخت، وزارت کشور و سه بانک ملت، تجارت و پارسیان درباره نوسازی تاکسی‌های فرسوده انجام شده عنوان کرد: هر سه بانک ذکر شده موظف هستند 30 هزار فقره وام و تسهیلات لازم برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده را به متقاضیان ارائه دهند.

مظفر اظهار کرد: مقرر شد هر سه بانک مبلغ 20 میلیون تومان وام با بهره 16 درصد و بازپرداخت 48 ماهه را به رانندگان تاکسی‌های فرسوده اختصاص دهند و همچنین 5 میلیون تومان ارزش گواهی اسقاط تعیین شد که توسط ستاد حمل و نقل سوخت از فاکتور فروش خودرو کسر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی تهران با بیان اینکه با آغاز دهه فجر ثبت‌نام از متقاضیان نوسازی تاکسی‌های فرسوده آغاز می‌شود، ادامه داد: مالکان باید به دفاتر شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی مراجعه و در سایت نوسازی ثبت‌نام کنند.

مظفر با بیان اینکه از 11 اسفند ماه شرکت ایران خودرو اقدام به تحویل خودروی سمند EF7 و پژو 405 به متقاضیان می‌کند، ابراز داشت: بنا داریم طی یک اقدام ضربتی نوسازی تاکسی‌های فرسوده انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ایران خودرو نیز متعهد شده که در اسفند 8000 دستگاه خودرو، در فروردین سال آینده 7000 تاکسی و از اردیبهشت ماه سال آینده نیز ماهانه 15 هزار تاکسی را به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها