سه پسر شرور که برای تفریح و خوشگذرانی در تهران زورگیری می‌کردند‌ پس از دستگیری به آزار و اذیت پسر دانشجو و تهیه فیلم سیاه از او اعتراف کردند.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۲
زورگیری 3 پسر شیطان‌ صفت

به گزارش جام‌جم ، 14 دی امسال پسری جوان همراه پدرش با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت از سرقت اموال و آزار و اذیتش توسط سه پسر شرور خبر داد. وی در شکایتی مدعی شد: ساعت 9 شب از دانشگاه در حال رفتن به خانه‌مان در شهرک اکباتان بودم. زیر پل ستاری پسری نزد من آمد و درخواست کرد گوشی تلفن همراهم را به او بدهم تا با خانه‌شان تماس بگیرد. دلم به حالش سوخت و گوشی را به او دادم. چند ثانیه بعد دو پسر دیگر نیز به ما نزدیک شده و یکی از آنها با تهدید چاقو از من خواست تلفن همراه را به او بدهم. بعد از سرقت تلفن همراهم آنها مرا کتک زدند و به زور کارت عابربانک و رمزش را گرفتند. به سه سارق زورگیر التماس کردم کاری به من نداشته باشند اما آنها مرا به فضای سبز کنار اتوبان برده و مورد آزار و اذیت قرار دادند. یکی از سارقان با تهیه عکس و فیلم از صحنه آزار و اذیتم مدعی شد اگر شکایت کنم فیلم مرا پخش می‌کند.

دستگیری متهمان

با اظهارات پسر 19 ساله تحقیقات برای دستگیری سه پسر شرور آغاز شد. ماموران با رد زنی‌های گسترده، پنج روز بعد یکی از متهمان را در نسیم‌شهر رباط‌کریم شناسایی و دستگیر کردند. با انتقال متهم 16 ساله به اداره آگاهی، او با اعتراف به سرقت از پسر جوان، رسول و هادی را به‌عنوان دو همدست خود معرفی کرد که آنها نیز در اسلامشهر شناسایی و دستگیر شدند.

راز فیلم سیاه

با دستگیری سه پسر زورگیر، آنها پس از مواجهه با شاکی پرونده به سرقت و اذیت و آزار او اعتراف کردند.

رسول 20 ساله که سردسته باند سرقت بود، در مورد نحوه سرقت از پسر دانشجو گفت: ما سارق نیستیم و آن روز مجبور شدیم سرقت کنیم. آن روز هادی برای تست فوتبال و عضویت در تیم فوتبال جوانان یک باشگاه مطرح قصد داشت به تهران بیاید. ما هم برای این که او تنها نباشد، همراهش آمدیم. بعد از تست فوتبال قصد داشتیم به خانه‌مان برگردیم که متوجه شدیم پول کافی همراهمان نیست. من پیشنهاد دادم چون در محله اکباتان بچه پولدار زیاد است، از یک نفر سرقت کنیم و با پولش علاوه بر رفتن به خانه پول توجیبی چند روزمان را درآوریم. در همین فکرها بودیم که پسر جوان را تنها زیر پل دیدم. با نقشه من هادی به او نزدیک شد و به بهانه تماس، تلفن همراهش را گرفت بعد هم من و محمود سراغ او رفتیم و با تهدید چاقو کارت عابر بانک و رمزش را گرفتیم. بعد هم او را آزار دادیم.

سردسته باند ادامه داد: برای این که شناسایی نشویم و طعمه از ما شکایت نکند، تصمیم گرفتیم از او فیلم سیاه بگیریم تا از ترس آبرو شکایت نکند. بعد از سرقت به یک عابربانک رفتیم و 200 هزار تومان از حسابش سرقت کردیم. بعد از این سرقت ترسمان ریخت و یک بار دیگر هم از دو پسر نوجوان در خیابان میرداماد با تهدید چاقو دو گوشی تلفن همراه سرقت کردیم. بعد از سرقت‌ها، هر یک از گوشی‌های سرقتی را 170 هزار تومان به مرد مالخری در اسلامشهر فروختیم و پولش را تقسیم کردیم. این سرقت‌ها را برای داشتن پول توجیبی انجام دادیم.

با اعترافات سه عضو باند سرقت، آنها با دستور علی وسیله ایزدموسی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت به اتهام سرقت و اذیت و آزار پسر دانشجو بازداشت و پرونده محمود و هادی به علت سن کمتر از 18 سال به دادسرای ویژه جرایم اطفال ارجاع شد.

همچنین با توجه به احتمال ارتکاب جرایم مشابه از سوی سردسته باند، بازپرس پرونده با دستور انتشار عکس بدون پوشش متهم 19 ساله، از کسانی که طعمه سرقت او شده‌اند، خواست برای طرح شکایت به شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها