معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در مورد تعیین سقف برای ویزیت پزشکان در هر ساعت در مراکز ملکی این سازمان، اظهار کرد: این سقف در مراکز ملکی سازمان تامین برای پزشکان عمومی و متخصص متفاوت است؛ در مورد پزشکان عمومی 12 ویزیت در ساعت در نظر گرفته شده است که در شرایط استثنا همانند فصول سرد سال به 15 ویزیت می‌رسد.
کد خبر: ۶۲۰۷۶۶
علت تعیین سقف در تعیین ویزیت پزشکان تامین اجتماعی

 محمد علی همتی در مورد علت تعیین سقف برای ویزیت پزشکان در مراکز ملکی،‌ گفت: در مراکز ملکی ایجاد سقف ویزیت به آن معنا نیست که سقفی برای ارائه خدمات درمانی تعریف شده است، بلکه این موضوع تنها برای بالا بردن بهتر کیفیت خدمات درمان است و تنها در بعضی از موارد برای پزشکان عمومی سقف خاصی تعیین شده است تا بیماران در فواصل زمانی مشخص و با کیفیت مطلوبتر ویزیت شوند.

وی با بیان اینکه تعیین سقف ویزیت برای پزشکان عمومی و متخصص متفاوت است، عنوان کرد: در برخی تخصص‌ها همچون روانپزشکی نیز به دلیل اینکه بیماران مدت زمان بیشتری برای درمان نیاز دارند محدودیت ویژه‌ای در این زمینه ایجاد شده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در مورد علت افزایش سقف ویزیت پزشکان عمومی فصول سرد سال نیز خاطرنشان کرد: استثناهایی نیز در این زمینه وجود دارد که مربوط به فصول سرد سال است چراکه بار مراجعات بیماران افزایش یافته و بیماران مشابه و تکراری برای پزشک افزایش می‌یابند، بنابراین سقف ویزیت پزشکان عمومی در مراکز ملکی به 15 ویزیت در ساعت افزایش می‌یابد.

همتی همچنین در مورد سقف خدمات درمانی ارائه شده در مراکز غیرملکی سازمان تامین اجتماعی، گفت: هدف از ایجاد سقف ویزیت برای پزشکان اعم از عمومی و متخصص، بالا بردن کیفیت خدمات درمانی و ارائه خدمات خوب به بیماران است و این امر با توجه به شاخص‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی و نیز سازمان نظام پزشکی انجام می‌شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها