روحانی در مراسم دانش آموختگی نیروی انتظامی:

پلیس خود را معلم مردم نمی‌داند و مردم هم دانش‌آموز نیستند

اجمالی-رئیس جمهور در همایش ملی نخبگان:

سخنان نیشدار را کم کنیم

رئیس جمهور که در همایش ملی نخبگان سخن می‌گفت، با اشاره به برخی انتقادات به دولت گفت: انتقاد سازنده مفید است ولی باید سخنان نیشدار را کم کنیم و چارچوب ادب در سخنان ما باشد.
کد خبر: ۶۰۴۶۲۵
سخنان نیشدار را کم کنیم

به گزارش جام جم آنلاین همایش ملی نخبگان امروز با سخنان حسن روحانی برگزار شد و او در این همایش با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه سیاست خارجی و اقتصادی اعلام کرد که ۵۰ روز است که دولت را تحویل گرفته‌ایم اما در حوزه در سیاست خارجی به اندازه ۵۰۰ روز کار کرده‌ایم.

او همچنین در زمینه اقتصادی نیز گفت:در این 50 روز، قدم‌های تأثیرگذاری برداشته‌ایم و دولت همه بدهی خود را به کشاورزان پرداخت کرده است.

رئیس جمهور همچنین وعده داد در جلسه فردای هیأت دولت، سازوکاری برای استفاده وزرا و دستگاه‌ها از نخبگان جوان پیش‌بینی می‌‌شود.

وی با بیان اینکه کشور با حضور نخبگان احساس قدرت می‌کند، گفت: اولین وظیفه نخبگان این است که استعداد برتر را به نخبگی تبدیل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
مگه تو سیاست خارجی چه كاری انجام دادید؟ الان نگید اندازه 500 روز كار كردم .هروقت كاری كردید بگویید .فعلا تحریم كه همون تحریم و روابط هم همون روابطه .خاتمی و شما 8 سال همین حرفها را می زدید آخرش هم گفتید خارجی ها زیر حرفشون زدن وگرنه ما خیلی خوب بودیم .الانم هروقت تحریم ها رو برداشتید، حرف بزنید و گرنه ما سالهاست از این حرفها می شنویم.
مسعود ح
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
با سلام
جناب آقای رئیس جمهور محترم كسی زحمات شما و همكاران محترمتان را نادیده نمی گیرد ولی واقعا چیزی كه مردم می خواهند بهبود در وضعیت معیشتی شان می باشد كه هنوز هیچ تاثیر مثبتی دیده نشده است واقعا چرا باید یك پنیر به قیمت 4800 به فروش برسد ، آقای رئیش جمهور محترم سیاست خارجی خوب است اما سیاست مداران را خوشحال خواهد كرد نه قشر كم درآمد و فقیر جامعه را، باور كنید قشر حقوق بگیر و بازنشسته كمرشون شكسته است
حمیدیان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
آقای روحانی تا كاسبان شعارهای دروغین هستند چطور میشود انتظار انصاف و عدالت داشت كاسبان شعار و استفاده نا مشروع از شعارهای احساسی مردم كم نیستند پس برای جلوگیری از استفاده ابزاری كاسبان شعار از احساس مردم قبل از هر چیز مردم واقع بین را از نیات نامشروع كاسبان شعار آگاه سازید و نگذارید از احساسات مردم استفاده ابزاری شود
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
اقای رییس جمهور شما آدم با هوشی هستین و همچنین سیاستمدار با هوش امیدوارم در كارهایتان موفق باشین.
همراه
United Kingdom
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
همه به وجود دولت تدبیر و امید دل بسته و آرزو دارند مملكت سر و سامان بهتری بگیرد نیش برخی ها اقتضای طبیعتشان است نباید توجه كرد
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
مردم در انتخابات خرداد گذشته به دلیل سیاستهای آشتی جویانه با جهان و درایت در كارها به آقای دكتر روحانی
رای دادند و از دولت تدبیر و امید پشتیبانی خواهند نمود.
شاهد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
۰
۰
آقای روحانی خیلی ما را یاد آقای خاتمی می اندازید ، گویا یك روح در دو بدن هستید ، واقعاً8 سال ریاست جمهوری ایشان به حرف و نه عمل گذشت
علی فلاحی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
۰
۰
چند نفر هستند كه همیشه دوست دارند در مملكت تنش ایجاد كنند

نیازمندی ها