چرا هولوکاست اینقدر برای آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها مهم است و حتی خط قرمز آنها به حساب می‌آید؟ رژیم صهیونیستی از این بابت چه سودی می‌برد؟ چرا انکار «هولوکاست» و تحقیق درباره‌ آن در بعضی کشورهای جهان به ویژه اروپا جرم است و ممنوعیت قانونی دارد؟ علت تعقیب و بازداشت اندیشمندان،نویسندگان و استادان دانشگاه‌های اروپایی مخالف و منکر «هولوکاست» چیست؟
کد خبر: ۵۹۴۶۷۹
انکار هلوکاست از فوریسون تا احمدی نژاد

می‌گویند در جنگ جهانی دوم آدولف هیتلر رهبر آلمان بسیاری از یهودیان را که رقم آن بیش از 6 میلیون نفر اعلام شده است، ابتدا در اتاق‌های گاز خفه کرده و آنگاه در کوره‌هایی آنها را سوزانده است.

از آن پس این ادعا به دستاویزی برای صهیونیست‌ها تبدیل شد تا با برنامه ریزی آمریکا و انگلیس اقدام به تشکیل رژیم جعلی کنند تا اسرائیل به وجود آید.

و هم اکنون برای زنده نگه داشتن این ادعای بی سند و مدرک که چندین مورخ و نویسنده و اندیشمند اروپایی به خاطر اثبات دروغ بودن هلوکاست، دادگاهی، محکوم و به زندان افتادند، روز یادبود در آمریکا و اروپا برپا می‌شود و همایش و سمینار و موزه هم برگزار می‌شود تا همواره این موضوع در افکار عمومی جهان باقی بماند و از یادها نرود.

در این میان هر کشور یا شخصی هم در باره هلوکاست تشکیک کند و پرسشی را درباره آن مطرح سازد مورد حمله رسانه‌ای شدید شبکه‌های زنجیره‌ای وابسته به غول رسانه‌ای آمریکا و صهیونیست‌ها قرار خواهد گرفت.

افرادی همچون روژه گارودی، روبر فوریسون، نورمن فینکنشتاین و بسیاری افراد دیگر که پس از طرح موضوع انکار هلوکاست مورد حمله شدید از سوی دولت‌های خود قرار گرفتند و فضای منفی رسانه‌ای علیه آنها شکل گرفت، محاکمه و محکوم شدند. محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین هم به جمع این افراد پیوست و تنها با طرح دو پرسش مورد حمله صهیونیست‌ها و رسانه‌های اروپایی و آمریکایی قرار گرفت.

یکی از افرادی که در سال ۲۰۰۶ به جرم انکار هولوکاست به سه سال زندان محکوم شد، دیوید اروینگ، مورخ بریتانیایی بود.

روژه گارودی محقق فرانسوی به علت انکار هولوکاست زندانی شد.

یورگن گراف مورخ و پژوهشگر سوئیسی هم به خاطر سخنانش در انکار هولوکاست به زندان محکوم شد و برای فرار از زندان از سوئیس خارج شد. وی هم‌اکنون در روسیه زندگی می‌کند.

روبر فوریسون، در سال ۲۰۰۶ به دلیل مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۰۵ با شبکه سحر ایران انجام داده بود، به جرم انکار هولوکاست، به سه ماه زندان و پرداخت ۷۵۰۰ یورو محکوم شد.وی حتی به خاطر بیان عقیده‌اش، بارها از سوی گروه‌های تندروی یهودی مورد آزار و ضرب و شتم قرار گرفته‌است.

جنایات به اثبات رسیده بسیاری در جهان وجود دارد که هیچگاه به این شدت حساسیت به آن نشان داده نمی‌شود.

کشتار مردم ویتنام از سوی ارتش آمریکا و بمباران هسته‌ای هیروشیما و ناکازاکی و بسیاری موارد دیگر وجود دارد که نه در سازمان ملل به آن توجه می‌شود و نه کشورهای مدعی حامی حقوق بشر به ویژه اروپایی به آن اهمیت نمی‌دهند.

این تناقض رفتاری با این مقوله‌ها که تفاوت‌های بسیاری با هم دارند تنها به این خاطر است که از رژیم جعلی صهیونیستی حمایت شود.

در حالی که کشتار مردم ویتنام و بمباران هسته‌ای ژاپن و حتی کشتار مردم عراق از سوی ارتش آمریکا و هم اکنون جنایاتی که در سوریه به واسطه حمایت‌های آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی از تروریست‌های تکفیری و سلفی اظهر من الشمس است،اما همین مدعیان یک واقعه بی اساس و بدون مدرک و سند قابل ارائه آن را یک جنایت جنگی و نسل کشی می‌پندارند و در مقابل یک پرسش رئیس جمهور پیشین ایران هم تاب تحمل ندارند و آن را هم محکوم می‌کنند.

محمود اجمدی نژاد دو پرسش را درباره واقعه هلوکاست مطرخح کرده بود.

«چرا آنقدر حساسیت وجود دارد و اجازه نمی‌دهند که در این راستا تحقیقات آزاد انجام شود؟»

«فرض کنیم اتفاقی هم افتاده اما در چه مکانی و توسط چه کسانی این اتفاق رخ داده و این موضوع چه رابطه‌ای با فلسطین دارد؟»

این دو پرسش همچنان بی پاسخ باقی ماند و به جای پاسخگویی به این پرسش‌ها به تخریب و فضای سازی علیه رئیس جمهور وقت کشورمان پرداختند.

بازخوانی این موضوع با باز نشر سخنان و مواضع رهبر معظم انقلاب درباره ادعای هلوکاست در این شرایط لازم به نظر می‌رسید تا یادآوری باشد.

سخنان رهبر انقلاب درباره هولوکاست
    
امروز در بسیاری از کشورهای غربی کسی جرأت ندارد که واقعه‌ مجهول‌الحال هولوکاست را زیر سؤال ببرد. آن طوری که اطّلاع دادند به ما، در آمریکا اگر کسانی با تکیه به مبانی روانشناسی و جامعه‌شناسی بخواهند علیه همجنس‌بازی چیزی بنویسند و منتشر کنند، قادر نخواهند بود، جلویشان گرفته میشود! اینها چطور ملتزم به آزادی بیانند؟ آن جایی که پای سیاستهای خبیث صهیونیستی در میان است که باید اخلاق ملّتها و نسلهای جوان به فساد کشیده بشود، در آنجا آزادی بیان معنا ندارد و کسی جرأت نمی‌کند و حق ندارد در مقابل این سیاست خباثت‌آلود و رذیلانه چیزی منتشر کند - یا در قبال مسئله‌ای مثل هولوکاست - امّا برای اهانت به مقدّسات اسلامی و به خیال خودشان برای سبک کردن این مقدّسات در چشم جوانان کشورهای اسلامی چرا! کسی از اینها باور نمیکند.
    
۱۳۹۱/۰۶/۲۷- مراسم تحلیف، دانش‌آموختگی و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری

.....................................
    
در یک کشوری کسی به افسانه‌ هولوکاست اعتراض میکند، میگوید من قبول ندارم؛ او را زندان می‌اندازند، محکومش میکنند که چرا یک حادثه‌ی پنداریِ تاریخی را انکار میکنی! حالا گیرم پنداری هم نباشد - واقعی باشد - خیلی خوب، انکار یک حادثه‌ی واقعیِ تاریخی مگر جرم است؟ اگر برای کسی روشن نشد، ثابت نشد و او انکار کرد یا حتّی در آن تردید کرد، او را بیندازند زندان! الان در کشورهای مدعی تمدن در اروپا قضیه این است: اگر کسی اعتراض کند، تردید کند، قبول نداشته باشد، دادگاه‌ها محکومش میکنند
    
۱۳۹۰/۱۲/۱۸- دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری‌

.....................................
    
اکنون 60 سال از اشغال فلسطین میگذرد. در این مدت همه‌ی ابزارهای قدرت مادی در خدمت غاصبان قرار گرفته است؛ از پول و سلاح و فناوری، تا تلاشهای سیاسی و دیپلماسی، و تا شبکه‌ی عظیم امپراتوری خبری و اطلاع‌رسانی. به‌رغم این تلاش شیطانی گسترده و حیرت‌آور، غاصبان و حامیان آنان نه تنها نتوانسته‌اند مسأله‌ی مشروعیت رژیم صهیونیستی را حل کنند، بلکه این مسأله با گذشت زمان بغرنج‌تر هم شده است. عدم تحمل رسانه‌های غربی و صهیونیستی و دولتهای حامی صهیونیزم در برابرِ حتی طرح سؤال و تحقیق درباره هولوکاست که بهانه‌ی غصب فلسطین بود، یکی از نشانه‌های این تزلزل و ابهام است.
    
۱۳۸۷/۱۲/۱۴- چهارمین کنفرانس حمایت از ملت فلسطین

......................................
    
امریکا در حدود دویست بازداشتگاه مخفی در سراسر دنیا دارد که تعدادی از این بازداشتگاهها در اروپاست؛ اروپایی‌هایی که حقوق بشر لقلقه‌ی زبانشان است و از هر طرف حرکت می‌کنند، اسم حقوق بشر را می‌آورند که ما پایبند حقوق بشریم! این حقوق بشر است؟ در مقابل آن کسی که هولوکاست را مورد سؤال قرار بدهد، همه بسیج می‌شوند ـ دادگاه‌هاشان، دولتهاشان، روزنامه‌هاشان ـ اما در مقابل اهانت به نبی مکرم اسلام، نه فقط اعتراض نمی‌کنند، بلکه همصدایی هم می‌کنند! این حقوق بشر است؟ این احترام به انسانیت است؟ این احترام به انسانهاست؟
    
۱۳۸۷/۰۱/۰۱ - اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی

......................................
    
غرب بویژه پس از سردمداری آمریکا، با ستمهای آشکار و رفتارهای بی منطق و استکبار و غرور بی حد و حصر، در جهان اسلام به یک ضد ارزش تبدیل شده است. رفتار آنان با مردم فلسطین و متقابلاً رفتار آنان با دولت خونخوار صهیونیست؛ موضع آنان در قبال اعتراف رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و متقابلاً موضع آنان در برابر استفاده غیرنظامی ایران از انرژی هسته‌ای؛ حمایت آنان از حمله‌ی نظامی بر لبنان و کمک تسلیحاتی و سیاسی به حمله کننده و متقابلاً ضدیت آنان با مدافعان جان برکف لبنانی؛ باجگیری دائمی آنان از دولتهای عربی و متقابلاً باج دهی همیشگی آنان به رژیم صهیونیستی؛ حمایت از اهانت‌کنندگان به مقدسات اسلام و حتی افتراء و اهانت صریح بلندپایگان غربی ازقبیل پاپ به این آئین الهی و متقابلاً جرم شمردن تحقیق و تردید درباره‌ی هولوکاست و کیان صهیونیستی؛ حمله نظامی و کشتار و ویرانی در عراق و افغانستان بنام دمــــوکراسی، و متقابلاً توطئه بر ضد دولتهای منتخب مردمسالار در فلسطین و عراق و آمریکای لاتین و هر جای دیگری که عوامل آمریکا و صهیونیست بر سر کار نیامده باشند؛ غوغای مبارزه با تروریسم و متقابلاً گفت و گوی پنهانی و حتی کمک به تروریستهای جرّار در عراق و غیره..
این رفتارهای نامعقول و کین توزانه بر ملتهای مسلمان حجت را تمام کرده و به بیداری اسلامی کمک رسانده است.

۱۳۸۵/۱۰/۰۸

و اکنون گرچه محمود احمدی نژاد دیگر رئیس جمهور نیست اما پرسش‌های او درباره هلوکاست همچنان بی پاسخ است و علیه او در این باره سخن گفته می‌شود.

جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
زیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
۰
۰
هرسخن جایی و هرنكته مكانی دارد.
صدیقه
Singapore
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
۰
۱
اگرمداركی دال بروقوع هولوكاست داشتندهیچگاه ازتحقیق نمی هراسیدند
ح.عابدی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
۰
۰
نویسنده محترم.اقای روژه گارودی بخاطر كتاب نوشتن كتاب پرونده اسرائیل زندانی شد نه انكار هولوكاست!

نیازمندی ها