با مخالفت شورای برون مرزی ؛

شهسواری به قهرمانی آسیا نمی رود

تنها نماینده زن ایران در مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا به دلیل مخالفت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان فرصت شرکت در بیست و ششمین دوره این رقابت‌ها را از دست داد.
کد خبر: ۵۵۱۸۴۹
شهسواری به قهرمانی آسیا نمی رود

ندا شهسواری، پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران تنها نماینده تنیس روی میز ایران در مسابقات 2013 قهرمانی کاپ آسیا بود که قرار بود همراه با نوشاد و نیما عالمیان در این رقابت‌ها شرکت کند اما به دلیل مخالفت شورای برون مرزی این بازیکن فرصت شرکت در این رقابت‌ها را از دست داده است.
شورای برون مرزی در حالی با اعزام شهسواری به مسابقات کاپ آسیا مخالفت کرده که ایران در سه دوره پیشین این رقابت‌ها نماینده‌ای در بخش بانوان داشت. شهسواری در رقابت‌های 2010 و 2012 کاپ آسیا حضور داشت و پریسا صمدی هم در رقابت‌های 2011 شرکت کرده بود.
در هر صورت با مخالفت شورای برون مرزی، تنیس روی میز ایران این فرصت را از دست داد که با سه نماینده در رقابت‌های کاپ آسیا شرکت کند.
بیست و ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا 23 تا 25 فروردین ماه در هنگ کنگ برگزار می‌شود. برادران عالمیان همراه با ابراهیم علیدخت به عنوان مربی سه شنبه به منظور شرکت در این رقابت‌ها عازم هنگ کنگ می‌شوند.
100 هزار دلار جایزه نقدی مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیاست که سهم نفر اول این رقابت‌ها 14 هزار دلار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها