نامه اعتراض آمیز باشگاه الهلال به AFC:

کاروان استقلال بیش از اندازه شلوغ بود

سفیر عربستان در تهران در تماس با مسوولان باشگاه الهلال اعلام کرده در زمان ورود کاروان این تیم به تهران افرادی را به فرودگاه امام خمینی عازم خواهند کرد
کد خبر: ۵۵۱۸۰۴
تدابیر همه جانبه الهلال برای سفر به تهران

سایت گل – به نظر می رسد سفر کاروان الهلال به تهران برای بازی سه شنبه مقابل استقلال بیشتر از آنچه سفر آبی ها به عربستان سر و صدا به پا کرد حاشیه داشته باشد.

ظاهرا عربستانی ها که در این مواقع و اتفاقات مشابه دنبال مطرح شدن موضوعی برای به پا کردن غائله هستند تا شرایط را به سود خود تغییر دهند از مصاحبه اخیر امیر قلعه نویی به منزله تهدید بهره برداری کرده و دنبال این هستند تا شرایط لازم برای ورود بدون مشکل شان به تهران را فراهم کنند.

به همین منظور باشگاه الهلال از طریق نامه نگاری با فدراسیون فوتبال عربستان و همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار پیگیری تهدید سرمربی استقلال شده تا در زمان ورود به تهران مشکلی نداشته باشند!

در همین ارتباط جالب اینجاست که عبدالکریم کلابی سفیر عربستان در تهران در تماس با مسوولان باشگاه الهلال اعلام کرده در زمان ورود کاروان این تیم به تهران افرادی را به فرودگاه امام خمینی عازم خواهند کرد تا اتفاقات فرودگاه ریاض برای الهلالی ها رخ ندهد.

از طرفی مسوولان الهلال ادعا می کنند اتفاقات فرودگاه ریاض به هیچ وجه تقصیر آنها نیست و دخالتی در آنچه بر سر استقلالی ها آمده نداشته اند.الهلالی ها به هیچ وجه مسوولیت این اتفاقات را بر گردن نمی گیرند و اعلام کرده اند مشکلی برای تیم ایرانی ایجاد نکرده اند.

کاروان الهلال روز دوشنبه با یک پرواز چارتر به تهران خواهد آمد .ظاهرا فدراسیون فوتبال عربستان این پرواز چارتر را تدارک دیده اما باشگاه الهلال اعلام کرده اگر فدراسیون هم این کار را انجام ندهد خود باشگاه هزینه های پرواز را پرداخت خواهد کرد.

همچنین سفارت عربستان در تهران اعلام کرده دوشنبه شب و ساعاتی پس از ورود کاروان تیم الهلال به تهران اعضای این تیم و کاروان اعزامی به تهران در ضیافت شامی در محل سفارت عربستان شرکت خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها