کد خبر: ۵۵۰۶۲۲

گوران سرمربی تیم ملی فوتبال کویت اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی و دیدار برابر ایران را اعلام کرد.
تیم ملی فوتبال کویت در دومین بازی خود در انتخابی جام ملت‌های آسیا سه شنبه هفته آینده از ایران پذیرایی می‌کند.
گوران سرمربی آبی‌پوشان کویت اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی و دیدار مقابل ایران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال کویت، نواف الخالدی، فهد إبراهیم، حمد أمان، حسین فاضل، عامر المعتوق، بدر المطوع، خالد محمد إبراهیم، مساعد ندا، طلال العامر، صالح الشیخ، فهد عوض، عبد الهادی خمیس، حسین حاکم، جراح العتیقی، عبد الله البریکی، فهد الرشیدی، محمد فریح، طلال نایف، علی مقصید، عبد العزیز السلیمی، عبد العزیز فتحی کمیل، عبد الرحمن بانی و حمید القلاف نفراتی هستند که به تیم ملی دعوت شدند.

برای دیدار برابر ایران چند چهره سرشناس کویتی حضور ندارند. ولید علی چپ پای خلاق این تیم که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارد به علت آسیب دیدگی به این دیدار نمی‌رسد. محمد راشد هم از ناحیه پا درد می کشد و نمی تواند در بازی برابر ایران تیمش را همراهی کند اما فهد العنزی بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال کویت به خاطر درگیری با گوران چهار جلسه از همراهی آبی پوشان محروم شده است البته این بازیکن خوش تکنیک که لقب مسی کویت را یدک می‌کشد در اعتراض به تصمیم فدراسیون فوتبال کویت از بازیهای ملی اعلام بازنشستگی کرد. ناصر القحطانی و یوسف ناصر هم از بازیکنانی هستند که به خاطر محرومیت از سوی باشگاهشان نمی تواند در دیدار هفته آینده شرکت کند.

گوران همچنین عبدالعزیز مشعان بازیکن تیم پریبرام چک و خالد الرشیدی سنگربان ناتینگهام فارست انگلیس را به اردوی تیم دعوت نکرد.

قرار است تیم ملی فوتبال کویت از امروز(دوشنبه) تمرین آمادگی خود را در ورزشگاه جابر آغاز کند. شاگردان گوران در دیداری دوستانه پنج شنبه همین هفته به مصاف فلسطین می روند.

بازی کویت با ایران از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که دو تیم در بازی نخست خود به پیروزی رسیده اند و می‌خواهند با کسب سه امتیاز به صدر روند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها