مهدی عمو زاده با اعلام این خبر که با فدراسیون کاراته امارات قطع همکاری کرده است گفت:در این مدت 4 سال ارتباط بسیار خوبی با مسئولان فدراسیون امارات داشتم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار بستم.
کد خبر: ۵۵۰۰۹۹
عمو زاده: با اماراتی ها دوستانه قطع همکاری کردم


عموزاده اظهار داشت: نشستی را با "فخر الدین" دبیر فدراسیون امارات برگزار کردیم که وی از من خواست از این پس بیشتر در بحث جوانان فعالیت کنم، اما در این کشور آنقدر تعداد بازیکنان کم است که نمی توان در رده های سنی پایه برنامه های خود را اجرا کرد ضمن آنکه درامارات دارای شغل دیگری هستم و صلاح دیدم خیلی دوستانه به همکاری ام پایان دهم.
سرمربی پیشین تیم ملی امارات ادامه داد: در این چهار سالی که در این کشور فعالیت کردم مسئولان فدراسیون امارات کمک زیادی به من داشتند و هم اکنون نیز ارتباط نزدیکی داریم.
عموزاده گفت: زمانی که به امارات آمدم کاراته کاهایی که کمربند سفید داشتند برای حضور در تیم ملی به من معرفی شدند که با این نفرات نمی توانستیم در آسیا موفق باشیم اما در جمع کشورهای حوزه خلیج فارس نتایج خوبی گرفتیم.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،وی در پاسخ به این سوال که از وحید خواجه حسینی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امارات یاد می شود گفت: خواجه حسینی و چند مربی دیگر گزینه هدایت این تیم هستند که امیدوارم هر فردی این سمت را در اختیار می گیرد موفق باشد چرا که در ورزش هر آمدی با رفتنی همراه است و ما باید سعی کنیم به فکر موفقیت این ورزش در هر شرایطی باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها