یحیی انتخاب من به عنوان سرمربی بود

رویانیان: من پدر پرسپولیس هستم

راه آهن با پرسپولیس بازی دارد

رویانیان: من و دایی رقابتی نداریم

این بازی، رقابت بین مربیان و بازیکنان دو تیم است و من با مدیریت باشگاه راه‌آهن هم رقابت ندارم. آنچه می‌خواهیم، انجام یک فوتبال پاک و جوانمردانه است و امیدوارم اعضای تیم پرسپولیس با موفقیت در این بازی، ضمن حفظ روند رو به جلو خود، دل هواداران را شاد کنند.
کد خبر: ۵۴۸۵۰۵
رویانیان: من و دایی رقابتی نداریم

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در مورد بازی پرسپولیس و راه‌آهن اظهار داشت: در بعضی رسانه‌ها اینگونه عنوان شده بود که دیدار پرسپولیس و راه آهن رقابت بین علی دایی و محمد رویانیان است و در این ارتباط تیترهایی زده شد. حال آنکه من رقابتی با او یا فرد دیگری ندارم. چرا که من مدیر عامل باشگاه هستم و همه آنچه به آن فکر می‌کنم، این است که مشکلات تیم پرطرفدار پرسپولیس را حل کنم و آن را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بدهم.

وی ادامه داد: این بازی، رقابت بین مربیان و بازیکنان دو تیم است و من با مدیریت باشگاه راه‌آهن هم رقابت ندارم. آنچه می‌خواهیم، انجام یک فوتبال پاک و جوانمردانه است و امیدوارم اعضای تیم پرسپولیس با موفقیت در این بازی، ضمن حفظ روند رو به جلو خود، دل هواداران را شاد کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: باز هم تأکید می‌کنم این بازی یک رقابت صرفا ورزشی بین اعضای فنی دو تیم است و نباید تقابل من با کسی تلقی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها