با آرش برهانی بخاطر حرکت بچه گانه اش برخورد می‌کنم

قلعه‌نویی: دهاتی‌ام؛ گاد فادر و آپاچی دیگر چیست!

استقلال با وجود ده نفره بودن در یک نیمه با یک گل از سد تراکتورسازی گذشت تا با 59 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی بماند.
کد خبر: ۵۴۷۹۸۵
تعقیب و گریز در صدر را باز هم استقلال برد

دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید. تک گل این دیدار را جواد نکونام در دقیقه 31 به ثمر رساند.

 نیمه نخست این دیدار با برتری نسبی آبی‌پوشان همراه بود. با این حال اولین خطر جدی بر روی دروازه را تیم تراکتور ایجاد کرد. در دقیقه سوم این دیدار کریمیان از اشتباه مدافعان تیم استقلال صاحب فرصت خوبی شد که شوت محکم این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه‌ی مهدی رحمتی به اوت رفت.

 در ادامه بازی پربرخوردی از سوی دو تیم دنبال شد و در دقیقه 39 این دیدار آرش برهانی بعد از درگیری لفظی با بازیکن تراکتورسازی با سر به صورت این بازیکن زد و در ادامه این درگیری پای دهنوی را هم به میان کشید تا آرش برهانی به علت حرکت غیر ورزشی با کارت قرمز داور روبه‌رو شود. همچنین مظفری‌زاده دهنوی را در همین زمان با کارت زرد جریمه کرد. در ادامه سیاوش اکبرپور هم در دقیقه 41 با کارت زرد داور جریمه شد تا نیمه نخست با همان تک گل نکونام به پایان برسد.

 در نیمه دوم این دیدار بازی درگیرانه‌ای از سوی دو تیم دنبال شد.

در ادامه بازی بسته‌ای از سوی بازیکنان استقلال ارائه شد. بازیکنان این تیم بیشتر تلاش داشتند تا توپ را در میانه‌های میدان نگاه دارند و همین امر موجب شد تا حادثه‌ی خاصی رخ ندهد.

 در دقیقه 68 این دیدار فرهاد مجیدی با تشویق تماشاگران استقلال بجای فرزاد حاتمی به میدان آمد.

تلاش تراکتورسازی برای به تساوی کشاندن این دیدار بی نتیجه ماند و فشار این تیم را مدافعان استقلال به خوبی خنثی کردند تا این دیدار با همان تک گل جواد نکونام در دقیقه 31 به سود استقلال به پایان برسد. استقلال با این برد با 59 امتیاز بار دیگر در جایگاه نخست ایستاد و تراکتور با همان 55 امتیاز با یک رده سقوط در جایگاه سوم ایستاد.

 به گزارش ایسنا، استقلال از زمان حضور تراکتور سازی در لیگ برتر (فصل 88-89) موفق به شکست این تیم در تهران نشده بود و ماحصل سه جدال این دو تیم در سالهای اخیر در تهران یک تساوی و دو پیروزی برای تراکتورسازی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ahmadrezaesteki
Canada
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
۰
۰
siavash akbarpoor yek bar daghigheh 41 karte zard greft va ye karte zard ham nimeh dovoom . vali chera ekhrag nashod?

نیازمندی ها