نبی: با یک تیم بزرگ ایتالیایی در حال مذاکره‌ایم

بازی دوستانه در دوم فروردین بعید است

منتظریم کروش به ایران بازگردد تا نظر نهایی او را دریافت کنیم. اما او قرار شده در سفری که به اروپا داشته با یکی از مربیان بدنساز تیم‌های انگلیسی مذاکره کند تا در اردوی کوتاه مدت تا بازی با کویت در کنار تیم ما حضور داشته باشد.
کد خبر: ۵۴۷۰۲۶
بازی دوستانه در دوم فروردین بعید است

محمد مهدی نبی گفت: با توجه به نظر سرمربی تیم ملی فدراسیون فوتبال برای انجام یک دیدار دوستانه خوب، فدراسیون در حال مذاکره با یکی از تیم‌های باشگاه‌های بزرگ ایتالیا است تا در اردیبهشت دیداری دوستانه بین ایران و این تیم برگزار شود. البته هنوز نتیجه‌ کامل حاصل نشده است.

سرپرست تیم ملی در ادامه در پاسخ به این سوال که سرانجام تکلیف دوم فروردین و بازی دوستانه تیم ملی چه شد؟ گفت: بعید است که در آن تاریخ دیداری دوستانه داشته باشیم، چرا که تیم‌های مختلف در روز چهارم فروردین درگیر رقابت‌های انتخابی جام جهانی هستند و به همین خاطر شرایط برای انجام بازی در آن تاریخ وجود ندارد.

نبی درباره وضعیت مربی بدنساز تیم ملی هم گفت: منتظریم کروش به ایران بازگردد تا نظر نهایی او را دریافت کنیم. اما او قرار شده در سفری که به اروپا داشته با یکی از مربیان بدنساز تیم‌های انگلیسی مذاکره کند تا در اردوی کوتاه مدت تا بازی با کویت در کنار تیم ما حضور داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها