پرافتخارترین دونده تاریخ دوو میدانی بانوان به دلیل مصدومیت دیگر هرگز نمی تواند در ماده سه هزار بدود و حضور او در رقابت های سایر ماده های دیگر نیز با تردیدهای زیادی روبرو است.
کد خبر: ۵۴۶۷۸۰
لیلا دیگر نمی دود

لیلا ابراهیمی در خصوص شرایط کنونی و مصدومیت زانوی خود، تصریح کرد: خدا را شکر شرایط خوبی پس از جراحی مینسیک پایم دارم و مصدومیتم رفع شده است. ضمن اینکه مدت کوتاهی است که تمریناتم را از سر گرفته‌‍ام. البته احتمال می‌دهم اواخر تابستان سال آینده بتوانم در مسابقات حضور پیدا کنم.
عضو تیم ملی دوومیدانی بانوان گفت: در حال حاضر می‌توانم تمرین کنم اما نباید فشار آن زیاد باشد. با توجه به روند بهبود آسیب دیدگی‌ام قطعا به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی نخواهم رسید اما فکر می‌کنم بتوانم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم. درصورت حضور در این مسابقات تمام تلاشم را برای ثبت بهترین رکورد انجام خواهم داد.
وی ادامه داد: البته طبق گفته دکترم، می‌توانم در بازی‌های همبستگی حضور پیدا کنم اما در این صورت ممکن است مجددا این مصدومیت به سراغم بیاید. ضمن اینکه دیگر نمی‌توانم در ماده 3 هزار متر بدوم چرا که پزشکان فعالیت در این ماده را برایم ممنوع کردند.
ابراهیمی گفت: علت مصدومیتم فشار بیش از حد در تمرینات بود. هنگامی که در ماده 3 هزار متر موفق شدم، رکورد خیلی خوبی را به ثبت برسانم، مجددا برای تمرین کردم و مصدوم شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها