پس از انتخاب استادیوم آزادی به عنوان میزبان فینال جام حذفی

رویانیان: می‌خواهم عابدینی را ببرم بهشت!

در حاشیه مراسم افتتاح دانشکده علمی کاربردی پرسپولیس محمد رویانیان و محمد پنجعلی با یکدیگر آشتی کردند.
کد خبر: ۵۴۶۷۱۶
آشتی کنان در مراسم افتتاح دانشکده پرسپولیس


دانشکده آموزش علمی کاربردی پرسپولیس امروز به صورت رسمی افتتاح شد.
* در حالی که محمد رویانیان در حال صحبت‌ کردن بود، محمد پنجعلی برای افتتاحیه این دانشگاه وارد مجلس شد. رویانیان پس از دیدن این پیشکسوت پرسپولیس به سمت او رفت و پس از در آغوش گرفتن وی و انجام روبوسی به نوعی آشتی کردند. پنجعلی در زمانی که عضو هیئت مدیره پرسپولیس بود به دلیل پاره‌ای اختلافات از سمت خود استعفا کرد و رابطه خوبی با مسئولان پرسپولیس نداشت.

* محسن بنگر، حسین ماهینی، عادل کلاه‌کج، سید جلال حسینی و فرهاد چیذری مربی بدنساز پرسپولیس از دانشجویان دانشکده پرسپولیس هستند.

* رئیس دانشکده آموزش علمی کاربردی پرسپولیس در صحبت‌های خود اعلام کرد: از بازیکنان نخبه فوتبال به عنوان استاد استفاده می‌کند که این حرف او با تشویق رویانیان همراه شد.

* یحیی گل‌محمدی به دلیل سفر پرسپولیس به ذوب‌آهن زودتر از سایرین این مراسم را ترک کرد.

* رضا وطنخواه، ابراهیم آشتیانی، یحیی گل‌محمدی، حمید استیلی، محمد زادمهر و علی صانعی سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در این مراسم شرکت کردند.

* ابراهیم آشتیانی در صحبت با محمد رویانیان به نوعی از وی گلایه کرد. آشتیانی اعتقاد داشت: طرح دانشکده پرسپولیس یکی از اهداف او بوده و همیشه این موضوع را اعلام می‌کردند و به خاطر اینکه در این ارتباط با او هماهنگی نشده و زیاد در تصمیمات شرکت نداشته‌ است، گلایه کرد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها