کریم بنزما به دلیل سرعت بیش از حد در بزرگراهی در اسپانیا در آستانه زندانی شدن قرار دارد.
کد خبر: ۵۴۵۳۸۵
بنزما در زندان!


پس از شکست رئال مادرید برابر گرانادا، دوربین ها سرعت بالای ماشین کریم بنزما را ضبط کردند. تخلفی که می تواند منجر به زندانی شدن این مهاجم فرانسوی شود.
پس از بازی رئال مادرید و گرانادا که با شکست یک بر صفر رئال همراه بود، کریم بنزما با خودرو آئودی خود با سرعت 216 کیلومتر در ساعت رانندگی کرده است. همچنین پس از این دیدار مایکل اسین نیز با سرعت150 کیلومتر در ساعت رانندگی کرده است و چند بازیکن دیگر رئال مادرید از جمله سرخیو راموس و آربلوا نیز سرعت بیش از حد مجاز داشتند که تصاویر آنها در دوربین راهنمایی و رانندگی ضبط شده است.

به همین خاطر دادگاه کریم بنزما را فرا خوانده است تا درباره تخلف رانندگی خود از خود دفاع کند. دادگاه می تواند کریم بنزما را به دلیل تخلف پیش آمده 3 تا 6 ماه زندانی کند و با جریمه سنگین مالی روبرو سازد.

دادگاه بنزما قرار است ماه آینده در شهر پوزوئلو برگزار شود. زمان این دادگاه با زمان دیدار فرانسه و اسپانیا در مقدماتی جام جهانی همزمان شده است و بعید به نظر می رسد این مهاجم بتواند فرانسه را در ان دیدار همراهی کند.

همچنین مایکل اسین نیز به دلیل سرعت 150 کیلومتر در ساعت که 2 برابر میزان مجاز رانندگی در اسپانیا است به پرداخت 400 یورو و کسر 4 امتیاز رانندگی روبرو شد. اسین پس از مطلع شدن از این جریمه بلافاصله آن را پرداخت کرد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها