به بازیکنان ما پیامک تهدید آمیز ارسال کردند

بطری آب یار ششم صبا !

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان از ارسال پیامک‌های تهدید آمیز به بازیکنان گیتی پسند پرده برداشت.
کد خبر: ۵۴۵۰۰۱
بطری آب یار ششم صبا !


عراقی زاده در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: آقایانی که دم از فوتسال پاک می‌زنند،‌ از بطری آب به عنواب یار ششم استفاده می‌کنند! من از مسئولان کمیته انظباطی می‌خواهم که به ادعای سرپرست حفاری مبنی بر اینکه بازیکنان صبا به بازیکنانش پیشنهاد وسوسه برانگیز داده‌اند را رسیدگی کند. مگر عادل فردوسی پور نبود که با لبخوانی گفت گیتی پسند تبانی کرده است؟ پس چرا به چنین موضوع مهمی رسیدگی نمی‌کند؟ مگر فصل نقل و انتقالات است که به بازیکنان حفاری پیشنهاد بازی در جام باشگاه‌های آسیا می‌دهند؟ لطفا شعار فوتسال پاک ندهید. آقایان می‌خواهند با جوسازی،‌ قهرمان را ناجوانمردانه و بیرون زمین مشخص کنند.
عراقی زاده افزود: پیامک‌های تهدید آمیزی در روزهای گذشته به بازیکنان ما ارسال شده است. ما به آقایان هشدار می‌دهیم که دست از این کارها بردارند. شماره‌هایی که این پیامک‌ها را ارسال می‌کند برای یک شهر خاص است و ما از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری این موضوع هستیم. اگر آقایان دست از این کارها برندارند،‌ شماره‌ها را در رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد. کسانی که این کار را می‌کنند،‌ می‌خواهند با جوسازی و تهدید، تمرکز تیم گیتی پسند را برهم بزنند.

وی همچنین با بیان اینکه سرمربی صبا در مصاحبه‌ای گفته بازیکنان ملی پوش گیتی پسند خوب نیستند و از صبا باید به تیم ملی بازیکن دعوت شود، افزود: در حال حاضر سه تیم منصوری، گیتی پسند و دبیری بیشترین ملی پوش‌ها را دارند. صبا نیز در این فصل به گیتی پسند و دبیری باخت. مطمئن باشید به منصوری هم می‌بازد و ما قهرمان می‌شویم.
قائم مقام گیتی پسند همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا ماموران نیروی انتظامی در بازی دیروز گیتی پسند و منصوری حاضر نشدند و از ورود تماشاگران ورزشگاه جلوگیری شد، به ایسنا گفت:‌ نمایندگان نیروی انتظامی و نیروی حراست در جلسه روز قبل بازی امضا دادند که راس ساعت 14:30 در ورزشگاه حاضر شوند اما دیروز هر چه منتظر ماندیم نیامدند. ناظر بازی هم گفت من بازی را بدون ماموران برگزار نمی‌کنم مگر اینکه تماشاگران در ورزشگاه نباشد. تماشاگران را هم از ورزشگاه بیرون کردند و ازدحام پشت درهای ورزشگاه به وجود آمد اما باشگاه هیچ مسئولیتی در قبال امنیت ورزشگاه نداشت و مسئولان هیئت فوتبال اصفهان در این‌باره باید جواب دهند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها