بدبیاری فوتبالی فقط یکبار رقم می خورد

راه آهن تغییر نام نمی دهد

قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن در مورد شکست سنگین مقابل مس گفت: بازی خوبی انجام دادیم و چنین بدبیاری در عمر فوتبالی فقط یک بار رقم می‌خورد.
کد خبر: ۵۴۴۶۱۵
راه آهن تغییر نام نمی دهد


کاظم امانی در خصوص شکست 4 بر صفر راه‌آهن مقابل مس کرمان عنوان کرد: ما در نیمه اول ضعیف بودیم اما در نیمه دوم بهترین بازی خود را انجام دادیم. 5_ 6 موقعیت گل داشتیم که انگار دروازه‌بان مس شیر شده بود و تمام فرصت‌ها را از ما گرفت.
وی ادامه داد: مس در نیمه دوم 4 توپ به سمت دروازه ما آورد که 3 گل به ثمر رساند. بدبیاری در عمر فوتبالی یک بار اتفاق می‌افتد و آن هم در دیدار مقابل مس برای ما رقم خورد که شکست سنگینی را تجربه کردیم.
قائم مقام باشگاه راه‌آهن در خصوص اینکه آیا بازیکنان با استرس در کرمان حاضر شده بودند یادآور شد: اگر نیمه دوم آن بازی را نمی‌کردیم من هم شک می‌کردم که شاید با استرس حاضر شده‌ایم اما واقعا در این دیدار حق ما برد بود. زمانی که بازیکن ما از جلوی دروازه توپ را به گونه‌ای دور می‌کند که دفاع هم نمی‌تواند این کار را بکند نمی‌توان کاری کرد. بحث گلزنی ما واقعا حاد شده است.
امانی تصریح کرد: در بازی مقابل استقلال هم به خوبی ظاهر شدیم و آبی‌پوشان با پیروزی یک بر صفر مقابل ما جشن گرفتند. ما در دیدار مقابل مس 3 مصدوم داشتیم که امیدوارم در بازی‌های آینده به تیم برسند.

وی درباره شرایط کاسترو افزود: او نتوانست در دیدار مقابل مس به میدان برود و اطلاعی در مورد روند درمان او در روزهای اخیر ندارم.
قائم مقام باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه این باشگاه درخواست میزبانی در ورزشگاه اکباتان را داده و اعلام کرده حاضر نیست به غیر از این ورزشگاه در جایی دیگر با پرسپولیس بازی کند گفت: ما می‌خواهیم این بدعت را بشکنیم حق مسلم یک تیم است که از میزبانی خود استفاده کند. در بازی مقابل تراکتور‌سازی هم اجازه ندادند در ورزشگاه اکباتان بازی کنیم در صورتی که تماشاگران هیچ مشکلی به وجود نیاوردند. مسئولان می‌خواهند صورت مسئله را پاک کنند. ما هزینه کرده‌ایم و باید از این امر هم استفاده کنیم.
وی افزود: فقط در ایران چنین تصمیماتی گرفته می‌شود هیچ جای دنیا حق میزبانی را از یک تیم نمی‌گیرند. از فدراسیون می‌خواهیم تا همکاری لازم را انجام بدهد. اگر این امر صورت نگیرد ما هم بازی نخواهیم کرد.
امانی در مورد اینکه شورای تامین امنیت ورزشگاه را مناسب نمی‌بیند خاطرنشان کرد: این مشکل ما نیست زمانی که ورزشگاه مورد تائید قرار گرفته بحث امنیت دیدار مقابل استقلال و پرسپولیس فرقی نمی‌کند. به هر حال امیدوارم این موضوع برطرف شود و بتوانیم از میزبانی خود استفاده کنیم.

وی در مورد تغییر نام راه‌آهن در فصل آینده به سورینت به فارس گفت: زمانی که بخش خصوصی وارد ورزش می‌شود دوست دارد از تمام شرایط آن استفاده کند اما مطمئن باشید نام راه‌آهن که قدمت زیادی در فوتبال دارد و اسم کوچکی هم به وجود نمی‌آید حفظ خواهد شد. قطعا با حفظ شدن این موارد نام سورینت در فعالیت‌های ورزشی سال آینده ذکر خواهد شد اما تمام این مسائل در نظر گرفته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها