کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های متخلف لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان اعلام کرد.
کد خبر: ۵۴۴۳۶۶
آرای کمیته انضباطی در فوتبال و فوتسال بانوان اعلام شد


دیدار ۲ تیم ویژن فارس و آینده سازان میهن از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان در شیراز در تاریخ 29/10/91 برگزار شد که از سوی راضیه فرهادی، مربی، خاتون طهمورثی، مدیر و الهام ترکمان، بازیکن تیم ویژن فارس تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس راضیه فرهادی به مدت دو جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین خاتون طهمورثی به دلیل رفتار نامناسب با داور مسابقه به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. الهام ترکمان نیز به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
اعلام رأی دیدار ملی حفاری و داماش گیلان
دیدار دو تیم حفاری و داماش گیلان از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان به دلیل عدم حضور تیم داماش گیلان برگزار نشد. کمیته انضباطی نتیجه مسابقه را سه بر صفر به سود تیم حفاری اعلام کرد و تیم داماش گیلان را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
همچنین دیدار ۲ تیم صنعت نفت آبادان و آرمان رضای خراسان به دلیل عدم حضور تیم آرمان رضا برگزار نشد. کمیته انضباطی نتیجه مسابقه را سه بر صفر به سود تیم صنعت نفت آبادان اعلام کرد و باشگاه آرمان رضای خراسان رضوی را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها