17 مورد مشکل در استادیوم تبریز

نخستین میزبانی آسیایی‌ در لیگ قهرمانان

در حالی که حدود یک هفته به اولین بازی تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات زمان باقی مانده، با برطرف کردن شدن مشکلات و نواقص ورزشگاه یادگار امام، این ورزشگاه آماده انجام این بازی شده است.
کد خبر: ۵۴۲۶۶۲
نخستین میزبانی آسیایی‌ در لیگ قهرمانان

ایسنا نوشت / استادیوم یادگار امام (ره) تبریز که پس از بازرسی‌های نمایندگان فدراسیون فوتبال دارای 17 مورد و مشکل اساسی بود با اقدام‌های صورت گرفته سر و شکل مناسبی به خود گرفته و این استادیوم آماده نخستین میزبانی آسیایی‌اش شده است.

مسئولان استادیوم با تلاش و جدیت در حال رفع مشکلات دیگر این ورزشگاه هستند تا استادیوم یادگار امام کاملا آماده بازی تیم تبریزی مقابل الجزیره باشد.

پیش از این سرویس‌دهی شرکت مخابراتی در ورزشگاه ضعیف بود، به طوری که برای ارتباط با تلفن‌های همراه در استادیوم یادگار امام مشکلاتی وجود داشت و در کار خبرنگاران اختلالاتی را به وجود می‌آورد ولی در حال حاضر با نصب چند دکل در اطراف استادیوم، مشکلات برطرف شده است.

به گزارش ایسنا، در ورزشگاه یادگار امام تصفیه‌خانه‌ای نیز احداث شده تا هوادارانی که از این بازی استقبال خواهند کرد مشکلی از لحاظ آب آشامیدنی نداشته باشند.

طبق گفته مسئولان اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، بلیت فروشی از ساعت 9 صبح روز بازی (8 اسفند) در محل استادیوم آغاز خواهد شد و درهای استادیوم تا زمانی که ورزشگاه طبق نظر مسئولین AFC ظرفیت داشته باشد، به روی هواداران باز خواهد بود.

شهرداری تبریز چند سالن ورزشی را برای اسکان هوادارانی که از شهرستان‌ها در روز قبل بازی به تبریز خواهند آمد آماده کرده است تا هواداران در مکان‌های پیش‌بینی شده اسکان یابند.

هشتم اسفند تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها