کاش سوالات حاشیه ای می پرسیدید؛

گل محمدی: تلفنی پرسپولیس را هدایت می کنیم

سپاهان بازیکنان باهوش و باکلاسی دارد؛

گل محمدی: برای انتقام به میدان می رویم

یحیی گل‌محمدی امیدوار است پرسپولیس با کمک هوادارانش سپاهان را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و اعتقاد دارد مصاف این دو تیم حکم یک بازی انتقامی را برای پرسپولیس دارد.پرسپولیس هر چقدر به هفته های پایانی نزدیک می شود امتیازات بیشتری می خواهد.
کد خبر: ۵۴۱۱۸۹
گل محمدی: برای انتقام به میدان می رویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار کرد: فردا بازی سختی در پیش داریم. هرچه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم حساسیت‌ باز‌ی‌ها هم بیشتر می‌شود و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. با توجه به اینکه بازی رفت را به سپاهان باخته‌ایم فردا می‌تواند برای ما یک بازی انتقامی با سپاهان باشد. در مقابل سپاهان برای انتقام به میدان می رویم.

وی افزود: باید از حیثیت و داشته‌های پرسپولیس در این بازی دفاع کنیم. می‌دانیم که سپاهان تیم سازمان یافته‌ای است که مدیریت خوب و بازیکنان باکلاس و باهوشی دارد. بازی راحتی با این تیم نداریم اما ما پشتوانه خوبی به اسم هواداران داریم که امیدوارم با حضور پررنگ خود بار دیگر ما را حمایت کنند. ما هرچه داریم و همه انگیزه ما به خاطر این هواداران است.

گل‌محمدی با بیان اینکه پیروزی برابر گهر با کمک هواداران رقم خورد گفت: در بازی قبل هم همه دیدند که بعد از اینکه از گهر عقب افتادیم هواداران با شور و هیجان بیشتری ما را تشویق کردند. من آن سه امتیاز را مدیون هواداران هستم. از آن‌ها می‌خواهم که حمایت‌شان همچنان ادامه داشته باشد و فردا با کمک آن‌ها بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس درباره این موضوع که برخی از بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های گذشته بی‌انگیزه نشان داده‌اند که نمونه‌ی آن پس از جلو افتادن از گهر مشخص شد گفت: حرف شما درست است. بزرگ‌ترهای تیم باید در این زمینه نقش خود را بهتر انجام دهند و وظایف خود را مثل دقایق اول بازی انجام دهند. در این رابطه صحبت‌هایی هم با بزرگان تیم انجام داده‌ایم که در این مقاطع از بازی‌ها با راهنمایی خودشان تیم را به جلو ببرند. نه اینکه فکر کنیم با یک گل پیش بودن بازی تمام است.

وی در ادامه درباره غیبت غلامرضا رضایی و محمد نوری گفت: ما دو تن از بهترین بازیکنان‌مان را نداریم. نوری و رضایی در چند بازی گذشته جزو بهترین‌ها بوده‌اند. امیدوارم بازیکنانی که به جای آن‌ها در ترکیب قرار می‌گیرند، خوب باشند. ضمن اینکه ما کریمی و مهدوی کیا را گل‌محمدی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد کریم انصاری فرد راضی هستید یا خیر گفت: ما انتظار بیشتری از کریم داریم. می‌خواهیم که او بهتر باشد و بیشتر خود را در موقعیت گل قرار دهد. کریم یکی از بهترین بازیکنان ایران است. موفقیت او بیشتر از همه به خودش بستگی دارد و باید با خودش کنار بیاید که انگیزه‌اش کم نشود.

خبرنگاری در ادامه از سرمربی پرسپولیس درباره مشکوک بودن پیشنهاد تیم‌های عربی به علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا آن هم در حالی که این دو بازیکن دوران مصدومیت خود را سپری می‌کنند پرسید که گل‌محمدی در پاسخ گفت: من آدم منفی‌بافی نیستم و درباره همه چیز خوش‌بینانه فکر می‌کنم. وقتی این دو بازیکن پیشنهاد دارند این موضوع نشان می‌دهد که کریمی و مهدوی‌کیا هنوز تمام نشده‌اند و می‌توانند برای تیم‌شان مثمر ثمر باشند. این پیشنهادها نشان دهنده این است که آن‌ها مثل روزهای اوج‌شان می‌توانند بازی کنند. من اصلا به مسائلی که شما می‌گویید توجهی ندارم و برایم مهم نیست که چه کسی چطور فکر می‌کند.

به گزارش ایسنا، گل‌محمدی پس از خروج از نشست خبری در گفت‌وگو با دوربین 90 درباره معرفی بازیکنان مورد نظر خود برای فصل بعد گفت: در جلسه‌ای که با رویانیان داشتیم در این باره صحبت شد. رویانیان ضمن اینکه همه جوره از ما و کادر فنی حمایت کرد، اسامی بازیکنان مورد نظر کادر فنی را برای فصل بعد خواست که فکر می‌کنم در یکی، دو هفته آینده فهرست بازیکنان مورد نظر را به رویانیان خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کریم باقری به خاطر رفتن بگوویچ از پرسپولیس به این تیم برگشته است، گفت: باقری متعلق به پرسپولیس است و او همیشه به ما کمک کرده است. با توجه به اهمیتی که باشگاه به تیم‌های پایه می‌دهد، از بگوویچ خواستند که از این به بعد در بخش پایه فعالیت کند.

گل‌محمدی درباره اظهارنظر مدیرعامل باشگاه پاس همدان که گفته بود بگوویچ در پرسپولیس با مهدوی‌کیا و باقری به مشکل برخورده است گفت: فکر می‌کنم تیم پاس همدان آنقدر مشکلات دارد که بهتر است مدیرعامل این باشگاه انرژی خود را برای آن مسائل و همین طور مشکلاتی که برای بگوویچ درست کرده‌اند صرف کند.

سرمربی پرسپولیس درباره این گفته رویانیان که ما همه لنگی هستیم، گفت: چیزی که مهم است این است که رویانیان تمام وجودش را برای پرسپولیس گذاشته و جانش را برای این کار به میان آورده است و برای رنگ قرمز هر کاری می‌کند. ممکن است او در یک جمع خصوصی صحبتی کرده و رسانه‌ها این طور آن را پوشش داده‌اند. اما رویانیان تا به حال کارهایی در پرسپولیس کرده که هیچ مدیرعاملی انجام نداده است و من فکر می‌کنم که او در آینده به عنوان اسطوره مدیرعاملی در پرسپولیس نامش باقی خواهد ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها