هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم پایانی رقابت های جام حذفی باشگاه های ایران جمعه شب در جزیره کیش مشخص شدند.
کد خبر: ۵۴۱۱۷۱
8 تیم راهی مرحله یک چهارم پایانی شدند



در پایان سومین روز این رقابت ها، تیم های ماکارونی جهان ، شعاع تهران، منطقه آزاد قشم، آبی پوشان تبریز، مبنا مدیران تهران، پرسپولیس تهران، لبن بابل و گاز تهران جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کردند.

در نخستین دیدار سومین روز بازی ها،تیم مبنا مدیران میعاد تهران با نتیجه 3 بر صفر آبشار تهران را مغلوب کرد، نفت مسجد سلیمان با همین نتیجه از تیم لبن بابل شکست خورد، نماینده بوشهر با نتیجه 2 بر یک ایلام را از پیش رو برداشت و اصفهان پارتیشن 3 بر صفر مغلوب صنعت سازان تهران شد .

تیم ساختمانی 76 اصفهان نیز با نتیجه 3 بر صفر هکمتانه همدان را شکست داد و در آخرین دیدار این گروه گاز تهران 3 بر صفر رستوران های حاج حسن را در هم کوبید.

در گروه دوم، تیم آردلیونا فارس با نتیجه 2 بر یک نماینده کیش را مغلوب کرد، پرسپولیس تهران با نتیجه 3 بر صفر فروشگاه ایران قم را پشت سرگذاشت، ابن سینا همدان با همین نتیجه از تیم شعاع تهران شکست خورد و پارس حساب تهران 3 بر صفر بازی خود را به آبی پوشان تبریز واگذار کرد .

همچنین تیم های ماکارونی جهان و منطقه آزاد قشم با نتایج مشابه 3 بر صفر تیم های پاسارگاد تهران و آفرینش تهران را شکست دادند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها