داستان مهدی رحمتی و حضورش در تیم ملی ایران همچنان سوژه است، اما سر مربی تیم ملی در خصوص وی تغییر موضوع نداده است و این موضوع در فدراسیون مورد بررسی است، آخرین اخبار این تیم را بخوانید.
کد خبر: ۵۴۰۸۸۰
دعوت پنهانی فدراسیون از رحمتی



به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی رحمتی از زمانی که از تیم ملی ایران کناره گیری کرده است با حواشی بسیاری روبرو شده است و این موضوع عاملی است که وی با مشکلات فراوانی روبرو شود که این حواشی را بیشتر  از قبل جلوه می دهد.
این دروازه بان که برای دوری از حواشی تیم ملی به سفر رفت پس از حضور در تمرینات تیم استقلال با شرایط خاص روبرو شده و حتی بحث مجدد وی در تیم ملی مطرح شد که پس از مدتی مشخص شد این موضوع صحت داشت،  اما با مخالفت کی روش روبرو شده است و این موضوع عامل این شد که رحمتی برای حضور در تیم ملی با مشکلات جدی تری روبرو شد و از حضور در تیم را از دست بدهد زیرا موضع گیری کی روش که این خصوص جدی است و وی به عنوان سرمربی تیم ملی قصد ندارد این موضع کوتاه آمده و شرایط را برای حضور رحمتی در تیم ملی فراهم کند، حتی وی برای صحبت و گفتگو با رحمتی نیز اقدامی انجام نداده است و این موضوع عاملی است که رحمتی پیش از گذشته از تیم ملی دور شود.

این درحالی است که کی روش مدعی است،‌ بازیکنی که از تیم ملی انصراف می دهد شرایط بازگشت ندارد و این موضوع توسط وی پذیرفته شده است زیرا دروازه بان دیگری را برگزیده است و از رحمان احمدی نیز راضی نیست و مشکلی نیز وجود ندارد.

شایان ذکر است: مسئولین فدراسیون در خصوص این دروازه بان اقدامی را انجام ندادند اما همچنان خواستار حضور وی در تیم ملی هستند و معتقدند که این مشکل باید هر چه سریعتر حل و فصل شود اما این موضوع درحالی رخ نداده است که سرمربی تیم صحبت های مسئولین در فدراسیون را نمی پذیرد و اقدامات خود را انجام می دهد.

اعلام شد کفاشیان رحمتی را به فدراسیون فرا خوانده است تا در این خصوص با وی گفتگو  کرده و شرایط را به صورت کامل مورد ارزیابی قرار دهد، البته بدلیل فشردگی بازی های لیگ شرایط برای برگزاری جلسه فوق مهیا نشده است و کفاشیان در انتظار حضور رحمتی در فدراسیون تا اگر شرایط مهیا شد کی روش را وارد جلسه کند و این مشکل را هر چه سریعتر به اتمام برساند اما اوضاع برای تحقق این امر مهیا نشده است.

**  اکبر پور و بائو روی نیمکت استقلال

اعضای تیم استقلال برای بازی با فجر آماده می شوند و این مربیان امیر قلعه نوعی فهرست تیمش را برای این بازی آماده کرده است اما نکته جالب توجه این است که قرار نیست دو بازیکن اصلی سابق این تیم در ترکیب این تیم به میدان بروند .

بر اساس این گزارش: چند بازیکن تیم استقلال که مدتها با شرایط ایده آل امیر قلعه نوعی را همراهی می کردند در حال حاضر با اوضاعی متفاوت روبرو شدند و این موضوع عاملی است که وضعیت این تیم با نیمکت نشین به یکباره آنها دچار تغییر شود زیرا در حال حاضر سرمربی تیم استقلال علاقه ای به استفاده از این نفرات ندارد و از ترکیب تیمش رضایی  کامل دارد و شرایط را بدون حضور این  نفرات پیش می برد.

گفتنی است؛ سیاوش اکبر پور جزو نفری است که مدتی است از ترکیب استقلال درو شده است و مصدومیت نیز برای وی خوش یمن نبود و باعث این شد که این بازیکن حضور در ترکیب را از دست بدهد و از طرفی وی با بهبودی جباری و حضور در ترکیب اصلی جایگاه  قبلی خود را از دست داد این اتفاق همچنان ادامه دار و با او نیز با شرایط مشابه این بازیکن روبرو شده است زیرا امیر قلعه نوعی قصد ندارد درخط میانه تیمش  تغییر خاصی را ایجاد کند و احتمال حضور این دو  نیمکت استقلال در بازی با فجر سپاسی نیز  و جود دارد زیرا از نظر امیر قلعه نوعی شرایط برای کسب نتیجه در این تیم ایده آل است و در حال  حاضر تیم بدون تغییر پیش می رود.

**  وکیل رینالدو  پاسخ آبی ها را نمی دهد

اعضای تیم استقلال در خصوص  پرداخت بدهی رینالدو اقدامات لازم را انجام دادند اما  قرار بود در این خصوص مسئولین خارج از مجموعه به اعضای تیم استقلال کمک مالی انجام دهند تا هر چه سریعتر شرایط برای پرداخت بدهی این بازیکن مهیا شود و رینالدو به پولش برسد و این پرونده پیچیده و دردسر ساز هرچه سریعتر به اتمام رسیده و مختومه اعلام شود اما این در حالی است که آبی ها همچنان با مشکل روبه‌رو هستند.

گفتنی است؛ پولی که قرار بود به حساب استقلال واریز شود، منتفی شد و آبی‌ها نیز هنوز نتوانستند مبلغ مورد نظر را تهیه کرده و آنرا ارائه کنند این در حالی است که عنوان شده است قرار بود آبی‌ها با مدیر برنامه و وکیل این بازیکن وارد مذاکره شوند و بتوانند مبلغ موردنظر رابه وی تحویل دهند اما این اتفاق نیز رخ نداده است زیرا وکیل رینالدو پاسخگوی استقلالی‌ها نیست و این موضوع عاملی است که آبی‌ها نگران عواقب این موضوع شوند زیرا اعلام شده است که آبی‌ها قرار بود با وکیل رینالدو در یک کشور هم جوار ایران وارد مذاکره شوند و پس از دریافت پول این موضوع به اتمام برسد، اما این اتفاق رخ نداده است و استقلالی‌ها به نتیجه مورد نظر نرسیدند و نتواستند این مشکل را پایان داده آنرا حل و فصل کنند.

شایان ذکر است؛ اعضای مسئول این تیم قرار است تا اواسط هفته این پرونده را بسته اعلام کنند.

**بودجه 4 میلیاردی تا پایان فصل پرداخت نمی‌شود

اعضای تیم استقلال در انتظار کمک مسئولان از خارج تیم هستند، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و قرار نیست که برای آبی‌ها اتفاق بیفتد، زیرا مسئولان در حالی منتظر دریافت 4 میلیارد بودجه باقی مانده هستند که این بودجه به آبی‌ها تعلق نمی‌گیرد و قرار هم نیست که این مبلغ به آبی‌ها پرداخت شود.

گفتنی است؛ مسئولان در این خصوص اقدامات زیادی را انجام دادند و حتمی از برخی مسئولان قولهایی دریافت کردند که بتوانند روی آنها حساب ویژه باز کنند، اما این نیز دلیل برای دریافت مبلغ مورد نظر اعضای این تیم نشد زیرا هرچه مسئولان تلاش کردند تا نتیجه دریافت کنند، و هیچ ثمری بدست نیامد واعضای تیم استقلال در شرایط به سر‌ می‌برند که مشکلات مالی آنها را تحت فشار قرار داده و اعضای تیم نمی‌توانند هیچ اقدامی را انجام دهند زیرا مشکلات بیشتر از قبل است و اعضای فعلی تیم نیز نتوانستند مبلغ قابل توجهی را از مسئولان دریافت کنند.

شایان ذکر است؛ اعضای تیم استقلال تا بحال 2 میلیارد دریافت کردند و طبق اعلام اعضای این تیم آنها 4 میلیارد دیگر از بودجه در نظر گرفته شده را طلب دارند، اما این مبلغ مالی هرگز قرار نیست به آبی‌ها پرداخت شود و تلاشها بیهوده است.

**قلعه نویی هفتم اسفند به همدان می‌ورد

با اینکه قرار نبود امیر قلعه نویی، سرمربی تیم استقلال، برای همکاری و همراهی مسئولان تیم پاس همدان راهی این شهر نشود و از تهران با آنها همکاری داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداده است و این مربی قصد سفر دارد.

براساس این گزارش، امیر قلعه نویی قصد دارد به شهر همدان سفر کند و در این شهر با مسئولان این تیم روبه‌رو شده ودر جلسه‌ای خاص و ویژه شرکت داشته باشد، اما قرار است این اتفاق در تاریخ هفتم اسفند رخ دهد و امیر قلعه نویی راهی شهر همدان می‌شود تا در این شهر با مسئولان این تیم دیدار کرده و در جلسه‌ای مهم شرکت کند.

دراین خصوص اعلام شد، اعضای مسئول تیم استقلال رضایت کامل نداشتند که این اتفاق رخ دهد اما امیر قلعه نویی بنا به اصرار مسئولان تیم پاس همدان قرار است راهی این شهر شود اما عنوان شده که این سفر یک روزه است و امیر قلعه نویی بلافاصله پس اتمام جلسه باید به تهران بازگردد و در تمرینات اعضای این تیم راهمراهی کند.

شایان ذکر است، امیر قلعه نویی قصد دارد پس از حضور اقدامات لازم را برای همکاری جدی‌تر با این مجموعه انجام دهد اما در نهایت وی قرار نیست، سفرهای متمادی به این شهر داشته باشد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها