حکم اعلام شده استیناف نوروزی موثق نیست

ادامه جنجال ها بر سر محرومیت افشین نوروزی

رییس فدراسیون پینگ پنگ رکورد زد؛

پنجمین دبیر در راه است

جام جم/ تعویض 5 سرپرست دبیر فدارسیون در طی سه و نیم سال حاکی از نکات فراوانی می تواند باشد اما هر چه هست مهم ترین بخش به رکورد زنی محمد زارع پور رییس این فدراسیون بر می گردد. شاید او تنها رییس فدراسیونی در ایران باشد که از زمان انتصابش به عنوان رییس فدراسیون تا به حال 5 دبیر عوض کرده است.
کد خبر: ۵۴۰۵۰۶
پنجمین دبیر در راه است

 

البته اینبار دبیر فدراسیون پینگ پنگ در این فدراسیون مدت ها ماندگار خواهد بود چرا که حمید سجادی این حکم را داده است.
با حکم حمید سجادی این دبیر ماندنی شد تا پروسه انتخاب دبیر برای پینگ‌پنگ‌بازان تمام شود.
زمانی که محمد زارع پور رییس فدراسیون شد علی قارداشی دبیری فدراسیون را بر عهده داشت اما مدتی بعد بنا به دلایلی استفعاء داد و  از آن پس فدراسیون دیگر هرگز رنگ یک دبیر ثابت را به خود ندید.
حمیدرضا ثمری خلج، غلامعباس سعیدی و امیر عمیدی افرادی بودند که طی این مدت به ترتیب به عنوان سرپرست دبیری منصوب شدند اما پیش از آنکه حکم دبیری آنها صادر شود، از ادامه همکاری با فدراسیون تنیس روی سرباز زدند تا اینکه احسان باقری به عنوان جدیدترین گزینه برای سرپرست دبیری منصوب شد.
احسان باقری 27 آذرماه گذشته بنا به حکم زارع پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز به عنوان سرپرست جدید دبیری این فدراسیون منصوب شد. در سوابق علمی و اجرایی سرپرست جدید دبیری فدراسیون تنیس روی میز هیچ نشانی از فعالیت در این رشته نبود با این حال همان زمان رئیس فدراسیون با قاطعیت از صدر حکم دبیری برای احسان باقری در آینده‎ای نزدیک و قطعی بودن ادامه همکاری با وی خبر داد که البته این موضوع به واقعیت پیوست.

بعد از حدو دو ماه از انتخاب زارع پور برای سرپرست دبیری احسان باقری، امروز چهارشنبه حمید سجادی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با صدور حکمی باقری را به طور رسمی به عنوان دبیر فدراسیون تنیس روی میز منصوب کرد.
بدین ترتیب بعد از مهرداد علی قارداشی که به عنوان دبیر جایگزین نادر فریاد شیران در فدراسیون تنیس روی میز شد و بیش از 10 سال عهده دار این مسئولیت بود، احسان باقری به عنوان دبیر رسمی فدراسیون تنیس روی میز منصوب شد تا بالاخره این فدراسیون هم پس از همکاری 5/3 ساله با سرپرستان نایب رئیسی، صاحب دبیر شود.
به گزارش مهر، احسان باقری، دبیر جدید فدراسیون تنیس روی میز دارای کارشناسی ارشد تربیت بدنی و دارای مدرک مدیریت و رهبری در ورزش است. جانشین تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان ورزش شهرداری تهران، عضو شورای سیاست گزاری همایش ملی ورزش شهروندی، دبیر شورای راهبردی ورزش در سازمان ورزش شهرداری تهران و کارشناس رسمی دادگستری در امور ورزش برخی از سوابق علمی و اجرایی وی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها