ایران پتانسیل بالای خود را نشان داد

مهمد بچیروویچ: هر حریفی تسلیم ما می شود

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از عملکرد بازیکنانش راضی و معتقد است بسکتبال ایران به انگیزه و شادابی مورد نظرش رسیده است.
کد خبر: ۵۳۹۱۵۶
مهمد بچیروویچ:  هر حریفی تسلیم ما می شود

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از عملکرد بازیکنانش راضی و معتقد است بسکتبال ایران به انگیزه و شادابی مورد نظرش رسیده است.

مهمد بچیروویچ درباره دیدار تیم ملی بسکتبال ایران برابر اردن اظهار کرد: خوشبختانه بازیکنان تیم عملکرد خوبی برابر اردن داشتند و همه برنامه هایشان را عملی کردند. به نظر من تیم ملی در این مدت هماهنگی خوبی بدست آورده و نشان داد که می تواند هر حریفی را تسلیم کار خود کند. همه بازیکنان به خوبی و با اعتماد به نفس وارد میدان شدند و همین مساله باعث شد تا این اختلاف ایجاد شود. خوشحالی من از این اختلاف امتیاز نیست به این دلیل خوشحالم که بازیکنانم با برنامه برنده شدند.

سرمربی تیم ملی درباره ادامه رقابت ها گفت: مردم از تیم ملی قهرمانی می خواهند. ما با ترکیب کامل در این رقابت ها حاضر شدیم تا در خانه قهرمان شویم. به نظر من نباید غفلت کنیم. عراق و لبنان حریفان دیگر ما هستند و معتقدم اگر با اراده و برنامه پیش برویم نتیجه خواهیم گرفت. در چند روزی که تمرین داشتیم به شرایط خوبی رسیده ایم و همین مساله نکته قوت ما است.

بچیروویچ در پاسخ به این سوال که آیا آن شادابی و انگیزه مورد نظر کادرفنی به تیم ملی منتقل شده است؟ بیان کرد: بله. کادرفنی تیم ملی برای این موضوع برنامه ریزی داشت و حالا شما یک نمایش زیبا از بازیکنان می بینید. این تیم پتانسیل بالایی دارد و با مهره های کلیدی هر حریفی را تسلیم می کند. خوشحالم که این وضعیت در تیمم ایجاد شده است.

وی در پایان از حمایت همه جانبه مردم از تیم ملی ایران تشکر کرد و گفت: ایران برای بهترین بودن مبارزه می کند. از این رقابت ها برای هماهنگی جهت حضور پرقدرت در جام ملت ها استفاده می کنیم و می خواهیم حالا که در خانه میزبانیم دل هواداران را شاد کنیم.

تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا با نتیجه 93 بر 55 اردن را از پیش رو برداشت، تیمی که مانع از المپیکی شدن بسکتبال ایران در سال 2008 شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها