کارشناس فوتبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اگرازنظرروحی و روانی در شرایط مطلوب باشند، پیروزی بر لبنان حتمی است.
کد خبر: ۵۳۷۹۶۱


کارشناس فوتبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اگرازنظرروحی و روانی در شرایط مطلوب باشند، پیروزی بر لبنان حتمی است.

ایرج قلیچ خانی افزود: کادر فنی تیم ملی فوتبال باید از ورود مسایل حاشیه ای به تیم ملی جلوگیری کنند تا بازیکنان بدون استرس برابر لبنان بازی کنند. در صورتی که این شرایط مهیا شود تیم ملی 100 در صد برابر لبنان به یپروزی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه شکست ایران برابر لبنان در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل یک اتفاق ورزش فوتبال محسوب می شود، خاطرنشان کرد: فوتبال ایران از لحاظ تمامی عوامل تاثیر گذار از لبنان بهتر است و باید شکست قبلی را فراموش کنیم.

این پیشکسوت فوتبال ایران به اهمیت حضورباشگاه های قدرتمند درفوتبال کشور اشاره کرد وگفت: اگر لیگ پویا و فعال با تیم های قدرتمند داشته باشیم، هیچ نگرانی برای فوتبال ملی وجود نخواهد داشت. متاسفانه درحال حاضر فوتبال باشگاهی ایران شرایط خوبی ندارد و تنها تعداد کمی از تیم های لیگ برتری شرایط فوتبال حرفه ای را دارند.

وی در ادامه به رفتن رحمتی از تیم ملی فوتبال اشاره کرد و گفت: باید بازیکنان جایگزین را آماده کرده باشیم که اگر بازیکنی به دلایلی از تیم ملی رفت با مشکل روبرو نشویم.درحال حاضر فوتبال ایران اینگونه نیست.یکی ازمشکلات فوتبال ما بازیکن سالاری است و حتی این مشکل به بازیکنان شاغل ایران در اروپا هم سرایت کرده است. لژیونرهای ما در تیم ملی همت و تلاش که در بازی های باشگاه های خود دارند را انجام نمی دهند.

قلیچ خانی در پایان تاکید کرد: حتی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال نیز در ایران مانند بازیکنان فوتبال دچار کم کاری شده است و تمام توان خود را برای تیم ملی نمی گذارد.

تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان روز چهارشنبه در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا در وزرشگاه 100 هزارنفری آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها